שמפו ללא סולפטים של אמיקה – למה כדאי להשתמש?

בימינו, כאשר החלקה אינה מילה גסה והבהרה היא חלק בלתי נפרד מעיצוב השיער, חשוב שנדע להשתמש במוצרי טיפוח ובמיוחד כמו שמפו ללא מלחים וסולפטים אשר יכולים להזין את שיערנו בויטמינים ובמינרלים להם הוא זקוק.

אז מה ההבדל בין שמפו ללא מלחים מומלץ לבין שמפו רגיל?

שמפו ללא מלחים מומלץרוב מוצרי הטיפוח הנמכרים בפארמים מכילים 90% מים, כשה-10% הנותרים הם חומרים ריחניים, מקציפים וסוגים שונים של סולפטים (סודיום וכלוריד). אמנם חומרים אלו מסייעים מצד אחד בניקוי שמני השיער החיוביים והשליליים כאחד, אך מצד שני הופכים את השערה לנוקשה ויבשה וכתוצאה מכך עלול להיווצר מראה של שיער מקורזל וחסר חיוניות.

שמפו ללא מלחים וסולפטים הוא שמפו אשר מרוכזים בו שמנים ותמציות מן הצומח בריכוז גבוה עם רמת חומציות נמוכה, והוא נועד להגן על השיער מפני נזקי ההחלקות השונות שעבר.

שמפו ללא סולפטים מומלץ מכיל בתוכו שמנים, ויטמינים ומינרלים אשר עוזרים לשמור ולהגן על השערה מפני הנזקים שגורם לה הסודיום כלוריד. כמו כן הוא עוזר להגן על השיער מנזקי מזג האוויר, מעצבי השיער החשמליים ומשימוש הרב בחומרים כימיים שונים כגון צביעות, הבהרות והחלקות.

שמפו ללא סולפטים מכיל גם מסנן UV על שמגן על הפיגמנטים הצבועים של השערה המוחלקת או הטבעית. כמו כן הויטמינים והמינרלים שנמצאים בשמפו מסייעים בהזנת השערה מהשורש ועד הקצוות, ע"י ניקוי עמוק שלל עודפי שומן בצורה היסודית ביותר ללא שימוש בסולפטים תוך שמירה על מרקמו הטבעי.

שמפו ללא מלחים של אמיקה

שמפו ללא מלחים וסולפטים של אמיקה עשיר בחומרי הזנה ולחות מרוכזים ואיכותיים, מועשר בשמן דובדבן האובליפיחה הידוע בסגולותיו המופלאות לטיפול בעור הקרקפת ומעניק לשיער מגע רך, גמישות וברק טבעי ודואג לסגירת הקצוות המפוצלים. כמו כן, אינו מכיל כלוריד וסודיום ומתאים גם לשיער שעבר החלקה, צבע, הבהרה וכו.

בליין מוצרי האובליפיחה של אמיקה קיימים שני סוגי שמפו המתאמים לסוגי שיער שונים:

שמפו ללא סולפטים לשיער שומני

שמפו טיפולי לניקוי יסודי של הקרקפת מלכלוך ועודפי שומן, מכיל חומרי הזנה ולחות מרוכזים ואיכותיים, מועשר בשמן דובדבן האובליפיחה הידוע בסגולותיו המופלאות לטיפול אינטנסיבי בשומניות הקרקפת ולשיפור מראה השיער, מטפל בשיער וסוגר קצוות מפוצלים.

לפרטים ולרכישה – שמפו ללא סולפטים לשיער שומני

שמפו ללא מלחים לשיער שומני

שמפו ללא סולפטים לשיער יבש

שמפו אובליפיחה המציע טיפול משי עמוק לשיער יבש ופגום, מכיל חומרי הזנה ולחות מרוכזים ואיכותיים, מועשר בפרוטאין משי ובשמן דובדבן האובליפיחה. מעניק לחות, גמישות וברק לשיער, מטפל בו וסוגר קצוות מפוצלים.

לפרטים ולרכישה – שמפו ללא סולפטים לשיער יבש

שיער לאחר חפיפה בשמפו ללא מלחים

עוד מספר עובדות על שמפו ללא סולפטים שכדאי לדעת:

  • מונע גירויים וגרד בקרקפת ובכך מונע היווצרות קשקשים.
  • מחקרים רבים מצאו כי מלחים הנמצאים בשמפו רגיל, לעומת שמפו ללא מלחים מומלץ, פוגעים בטיב השערה והופכים את השיער ליבש ופגום.
  • מלחים הנמצאים בשמפו רגיל שואבים מהשיער את המינרלים החיוניים לו, להבדיל שמפו ללא מלחים וסולפטים מומלץ מזין את שיערנו בויטמנים ומינרלים מן הצומח.
  • אנשים אשר סובלים מאקזמה וגירויים בעור הקרקפת מוצאים את השמפו ללא מלחים וסולפטים כיעיל בהרבה משמפו רגיל.
  • שומר על צבע השיער הטבעי והמלאכותי לאורך זמן רב יותר ע"י הויטמינים והמינרלים המצויים בו.
  • מסייע לשמירה על תוצאות ההחלקה.

שמפו ללא מלחים לשיער יבש