חדש! קונדישינר יבש Silken Up Dry Conditioner

לאור ההצלחה הגדולה של החדרת השמפו היבש שלנו Perk Up Dry Shampoo לישראל, מה שעשה מהפכה בשגרת הטיפוח של האישה הישראלית והפך אותו לאחד המוצרים המבוקשים והכי טובים בתחומו בתעשיית השיער, כעת אנו גאים להציג מוצר חדש לעיצוב השיער!

Silken Up Dry Conditioner

הקונדישינר היבש Silken Up Dry Conditioner הינו מוצר חדשני מבית אמיקה, בעל פורמולה קלילה ונעימה לשימוש המאפשרת לך להעניק ריכוך וברק לשיער בכל רגע ורגע וללא צורך בחפיפה לפני, פשוט התיזי אותו ישירות על שיערך.

הקונדישינר היבש (דריי קונדישינר) מיועד להתחדשות והתרעננות השיער במהלך היום ובין החפיפות. מבוסס על תמצית שמן האובליפיחה הידוע בתכונותיו המשקמות והמרפאות ועשיר בויטמינים ומינרלים חיוניים לשיער. מתיר את הקשרים בשיער, מנטרל את החשמל הסטטי והשמנוניות בקרקפת ומותיר שיער מבריק, רענן ובעל מראה נקי.

שמפו וקונדישינר יבש מבית אמיקה

הקונדישינר היבש הינו גם מוצר משלים לשמפו היבש והמפורסם של אמיקה. לאחר השימוש בשמפו היבש ניתן להשתמש בקונדישינר היבש, השיער מקבל מראה נקי ורך כמשי ומותיר תחושה רעננה כמו לאחר מקלחת.

המוצר אינו מכיל סולפטים, סודיום כלוריד וצבעים מלאכותיים ומתאים גם לשימוש בשיער שעבר תהליכים כימיים כמו צבע, החלקת קרטין והחלקה ברזילאית.

כיצד משתמשים?

נערי לפני השימוש, אחזי את הספריי כ- 15-20 ס"מ מהשיער ורססי לכיוון הקרקפת בעדינות החל משורש השיער כלפי חוץ. המתיני דקה או שתיים וסרקי את שיערך או עסי אותו באמצעות קצות האצבעות.

תכולה: 233.2 מ"ל, מחיר: 120 ₪

#דרייקונדישינרשלאמיקה #קונדישינריבש #silkenupdryconditioner

לרכישה

 

לכתבות נוספות לחצו כאן