10 מוצרי אמיקה האהובים ביותר על מתולתלות!

תלתלים זה אופי – כמה פעמים שמעתן את זה?! ובכן, במקרה הזה הקלישאה נכונה. תלתלים זה סקסי, חצוף, צעיר ובעל נוכחות. איט גירלז כמו עדן פינס מחזירות את הרעמה המתולתלת למרכז הבמה, אבל לשמור על תלתלים מטופחים, בוהקים ומתוחזקים זו משימה הדורשת מחויבות, היות ושיער מתולתל נוטה להיות יבש, מרדני ומאתגר.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by אמיקה ישראל (@amika_il) on

אספנו את עשרת המוצרים האהובים ביותר על מתולתלות – זה כל מה שצריך לדעת!

1. מסכת the kure

לשעבר מסכת "טריפל אר אקס". מסכה משקמת ומזינה על בסיס שמן האובליפיחה, מספקת ריכוך, גמישות ומגע משי לתלתלים וסוגרת קצוות מפוצלים. מומלצת למתולתלות המתמודדות עם שיער יבש, מרדן ופגום. המסכה בעלת פורמולה מרוכזת ועשירה המשלבת בתוכה אומגה 6 ואומגה 7, שמן אובליפיחה וחמאת שיאה אפריקאית. היא פועלת להרגעת הקרקפת, שיקום השיער, הענקת לחות והזנה מקסימלית, מספקת טיפול עשיר ועמוק, ריכוך ומגע משי לשיער וסוגרת קצוות מפוצלים. בנוסף היא מפחיתה חשמל סטטי, מעניקה גמישות וברק לתלתלים והגנה יומיומית מנזקי הסביבה.

לפרטים נוספים ורכישת מסכת the kure

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by amika (@amika) on

2. פריימר וויזרד

תלתלים מכושפים עם הספריי הקסום שמבוסס על שמן האובליפיחה ומכיל ויטמינים ומינרלים החיוניים לבריאות השיער. הפריימר מכיל שמן אבוקדו המספק הזנה הזנה וריכוך באמצעות חלבון, ויטמין B6, E, D, A, חומצות אמינו, חומצה פולית ומינרלים. בנוסף הוא מכיל פרו-ויטמין B5 המשקם את חיוניות התלתלים, מגן מפני שבירתו של השיער, מפחית קצוות מפוצלים, מרכך ומחזק את השיער.

לפרטים נוספים ורכישת פריימר וויזרד

 

A post shared by amika (@love_amika) on

3. קרם גלייז 20up

UP20 גלייז – הענקת לחות ועיצוב לשיער ללא שטיפה על בסיס שמן האובליפיחה, מגדיר, בונה ומעצב תלתלים באופן מושלם. מעניק יכולת עיצוב, פיסול טקסטורות ונפח לתלתלים. בעל פורמולה קלילה ואוורירית הנספגת במהירות המכילה 20% גלייז ולעיצוב השיער. אינו מותיר תחושת קשיחות דביקות או שמנוניות. גלייז האובליפיחה הינו ג’ל שיער בעל אחיזה בינונית וקלילה.

לפרטים נוספים ורכישת קרם גלייז 20up

4. קרם גלייז 40up

40 UP למראה מתולתל אינטנסיבי יותר, קרם עשיר בכמות כפולה של 40% גלייז אשר מגדיר, בונה ומעצב תלתלים באופן מושלם. מעניק יכולת עיצוב, פיסול טקסטורות ונפח לתלתלים. בעל פורמולה קלילה ואוורירית לתלתלים מפוסלים ללא דביקות או שמנוניות, עם ריח נפלא של שמן אובליפיחה.

לפרטים נוספים ורכישת קרם גלייז 40up

5. קרם תלתלים

כשמו כן הוא, קרם לשיער מתולתל המעניק לחות לכל סוגי השיער ומגדיר תלתלים באופן מושלם.

לפרטים נוספים ורכישת קרם תלתלים

6. שמן טיפולי

אולי המוצר החשוב ביותר לשיער מתולתל! שמן לשיער המבוסס על פרי האובליפיחה הידוע בתכונותיו המשקמות, המרפאות והמגנות על השיער ועל העור. עשיר במינרלים, חומצות שומן וויטמינים חיוניים כגון 6 ,3 ו 9 ואומגה 7 המסייעים בשמירה על שיער חזק ובריא. השמן מספק טיפול עמוק ושיקום השיער, נספג בקלות ובמהירות מבלי להותיר תחושה כבדה או שומנית ומבלי לפגוע בנפח וחיוניות התלתלים, מותיר שיער רך ובריא, בעל תחושה נעימה וניחוח נפלא.

לפרטים נוספים ורכישת שמן טיפולי

7. שמפו ללא סולפטים לשיער יבש

דיברנו כבר על נושא היובש בשיער המתולתל. תלתלים רצוי לחפוף לא יותר מפעמיים בשבוע, ושמפו לשיער יבש מתאים במיוחד למתולתלות היות והוא מכיל חומרי הזנה ולחות מרוכזים ואיכותיים, מועשר בפרוטאין משי ובשמן האובליפיחה. הוא מעניק לחות, גמישות וברק לשיער, וסוגר קצוות מפוצלים. השמפו מיוצר לפי פורמולה ייחודית ללא Sodium Chloride וללא S.L.S.

לפרטים נוספים ורכישת שמפו ללא סולפטים לשיער יבש

8. מוס נפח plus size

חלום של כל מי שרוצה תלתלים מעוצבים ומלאים בנפח! המוס יעזור לך להשיג את הנפח המושלם וליצור מגוון טקסטורות ותסרוקות שונות.
מוס לשיער במרקם קציפתי המאפשר עיצוב שיער מושלם למראה טבעי, רענן, רטוב, יציב וייחודי, תוך שמירה על מגע נעים ורך. המוס מותיר את השיער נעים למגע וללא ההתקשות ותחושת פריכיות האופיינית למוס רגיל.

לפרטים נוספים ורכישת מוס נפח

9. מברשת מתירת קשרים

לסרק תלתלים זה סיוט? לא עוד! מברשת מתירת קשרים מציעה חווית סירוק קלה ונוחה יותר – מתירה את הקשרים בהברשה קצרה ואינה שוברת את השיער. היא קלת משקל, בעלת סיבים גמישים עם מבנה ארגונומי המתאים לכף היד. מעוצבת עם זיפים עדינים לסירוק קליל, רכה אך יחד עם זאת מספיק חזקה בעת סירוק שיער סבוך עד מאד. מתאימה במיוחד לבעלות שיער מתולתל ונעימה לשימוש גם לילדים מתולתלים.

לפרטים נוספים ורכישת מברשת מתירה קשרים

10. דיפיוזר טיפולי

דיפיוזר סיליקוני מתקפל המגיע עם פד מיוחד אליו אפשר לטפטף שמן טיפולי, אשר בשילוב עם חום המייבש יוצר טיפול באדי שמן המחדיר את השמן לתוך השערה. מומלץ לטפוח בתנועות כיווץ על קצוות ואורכי השיער כלפי מעלה בעת הייבוש באמצעות הדיפיוזר. הדיפיוזר הטיפולי מתאים באופן אוניברסלי לכל מייבש שיער ומבטל חשמל סטטי ופריזיות. התוצאה – תלתלים קופצניים, בוהקים ומוגדרים!

לפרטים נוספים ורכישת דיפיוזר טיפולי

הקליקי כאן למוצרים נוספים!