שאלות נפוצות

שינויים בשעות הפעילות במהלך חג פורים:
יום א' 24.3: המחסנים, המעבדה ומוקד שירות הלקוחות יפעלו במתכונת מצומצמת.
קבלת קהל (איסוף עצמי והגעה למעבדה) תתאפשר בין השעות 09:00-12:30.
חברת המשלוחים אינה פועלת ביום זה – לא יבוצעו אספקה ואיסוף של משלוחים ומוקד השירות לא יהיה זמין.
נשוב לפעילות רגילה ביום ב' ה-25.3.

הודעת צוות אמיקה בעקבות המצב הביטחוני:

לקוחות יקרות, 
-עקב המצב הביטחוני יתכנו עיכובים באספקת המשלוחים. 
-כמו כן, מוקד שירות הלקוחות שלנו יפעל במתכונת מצומצמת. זמני המענה והטיפול צפויים להיות ארוכים מהרגיל.

מתי המשלוח שלי יגיע?

משלוח ההזמנה נארז באותו יום העסקים, או ביום העסקים שלמחרת, ומועבר לטיפולה של חברת המשלוחים.
הוא צפוי להגיע לכתובתך תוך 1-3 ימי עסקים, לא כולל יום האיסוף ממשרדנו, תלוי בקו ההפצה של חברת המשלוחים.

הפצה לאזורים חריגים – עד 4-6 ימי עסקים, לא כולל יום האיסוף ממשרדנו.
אזורים חריגים כוללים את יישובי רמת הגולן, גבול הצפון, יישובי המגזר הערבי, יישובי בקעת הירדן, ישובים מעבר לקו הירוק, יישובי עוטף עזה, אילת, ים המלח, יישובי הערבה וישובים מבודדים נוספים.

מהו סטטוס המשלוח שלי?

כאשר החבילה תעבור מיון במחסני חברת המשלוחים תישלח אלייך הודעת SMS הכוללת את מס’ המשלוח, קישור למעקב באתר של חברת המשלוחים וקישור ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברת המשלוחים לבירורים נוספים.
השליח ייצור עמך קשר לפני אספקת החבילה, יש להיות זמינים לקבלת השיחה והמשלוח.
לבירורים נוספים מול חברת המשלוחים ניתן לפנות בוואטסאפ (הקליקו כאן) | או בטלפון – 03-5555-833

רישום לרשימת התפוצה והסרה

ניתן להירשם לרשימת הדיוור שלנו ולקבל מידע על השקות, הטבות וחדשות בתחתית כל העמודים באתר, בעת ביצוע הזמנה או בהרשמה לתכנית הנאמנות שלנו. ברישום לרשימת התפוצה הנך מסכימ.ה לקבל הודעות פרסומיות בדואר האלקטרוני ובהודעות SMS.

אנו מכבדים את פרטיותך, כנדרש עפ"י דין. זכותך להסיר את הדיוור/פרסומת באופן פשוט וסביר. ניתן לבצע זאת באחת הדרכים הבאות, בכל אחת מן הדרכים חשוב להשלים את כל התהליך, עד לקבלת אישור שהמערכת הסירה את הרישום:
1- שליחת מייל לכתובת: amika_remove@loveamika.co.il על מנת שהמערכת תזהה את המייל יש לרשום בנושא המייל: "הסרה מרשימת הדיוור" ובגוף ההודעה מומלץ לרשום שם ושם משפחה.
מייל שיישלח ללא נושא הנוגע לנסיבות העניין לא ייחשב כמייל תקף, בשל הסיכוי שיגיע לדואר הזבל.
2- לחיצה על קישור ה"הסר" המופיע בכל הודעות המייל/SMS ולהסיר את עצמך מרשימת התפוצה.

במידה ועדיין יש בעיה, ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו לטיפול אישי.
ניתן ליצור איתנו קשר במייל, ב-WhatsApp או דרך הטופס

איך אפשר לבטל הזמנה שביצעתי או להחזיר/להחליף מוצר?

במידה והזמנתך טרם יצאה ממשרדנו – יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו בהקדם במייל: info@loveamika.co.il או ב-WhatsApp – יש לציין את מס' ההזמנה.

ניתן להחזיר/להחליף מוצר באריזתו המקורית ובתנאי שלא נעשה בו כל שימוש בצירוף קבלה ע”י החזרתו למקום ממנו קנית תוך 14 יום מיום קבלתו.
במידה וקנית מאתר המותג תוכלי להחזיר למשרדינו: תל גיבורים 5, בית טפר, קומה 4 בימים א-ה בין השעות 11-16. יש להעביר אלינו את המוצר באופן אישי או בדואר שליחים.
ניתן לתאם איסוף דרכינו בעלות של 35 ש”ח (עלות לכיוון). לא ניתן לשלוח בדואר רשום – כמו כן אין אחריות במקרה כזה על אובדן של מוצר ע”י דואר ישראל.

החזר כספי: לאחר החזרת המוצר ניתן לקבל החזר כספי בניכוי 5% מהעלות או קופון לרכישה נוספת באתר בשווי מלא מסכום הרכישה.

מה הן אפשרויות המשלוח?

המשלוחים של ההזמנות מהאתר מתבצעים ע"י חברת קרגו אקספרס בימים א'-ה' מהבוקר עד הערב ויגיעו אליך עד הבית/עבודה ע"י שליח.
עלויות המשלוח: בקנייה באתר בסכום 299 ש"ח ומעלה – משלוח חינם.
ברכישה באתר בסכום של 199-299 – עלות המשלוח תהיה מופחתת (19 ש"ח בלבד) | ברכישה באתר בסכום הנמוך מ-199 ש"ח – עלות המשלוח תהיה 35 ש"ח.
ניתן גם לבצע איסוף עצמי ממשרדנו בתל אביב בתיאום מראש ללא עלות.
למידע המלא בנוגע למשלוחים יש ללחוץ כאן

איך רושמים אחריות על מוצר חשמל?

אין צורך לרשום את המוצר, אלא פשוט לשמור את חשבונית הקנייה.
כתב האחריות יהיה בתוקף למשך שנה מהמועד בו רכשת את המוצר, במידה ומתגלה פגם בחומרים או בייצור של מוצר זה. אחריות זו תקפה רק במידה ורכשת את המכשיר ממשווק מורשה או מהמותג.
קליק לכתב האחריות המלא

המוצר שברשותי התקלקל, איך ניתן לתקן?

במידה והמוצר החשמלי נמצא במסגרת האחריות יש להעביר את המוצר למשרדינו לצורך בדיקת מעבדה ותיקונו.
ניתן להעביר לנו את המוצר פיזית או עם שליח בשעות פעילות המשרד כפי שפורטו לעיל, או שנוכל לתאם עבורך איסוף של המכשיר והחזרתו לאחר התיקון עם שליח עד הבית בעלות של 100 ש”ח (לשני הכיוונים- הלוך וחזור).

האם מוצרי אמיקה מנוסים על בעלי חיים?

חברת אמיקה מעולם לא ביצעה ניסויים על בעלי חיים – לא בעבר, לא בהווה ולא בעתיד.
כשאנו מפתחים מוצרים אנחנו מתנסים בהם בעצמינו, על חברים שלנו ועל כל מי שאנחנו מצליחים להגיע אליהם! אנחנו מנסים על אנשים, תוך קבלת הסכמה, ולעולם לא על בעלי חיים.
על מנת להראות כמה אנחנו מחויבים למטרה זו, חברת אמיקה האמריקאית מאומתת בתקן של "Leaping Bunny"

האם מוצרי אמיקה מכילים מלחים או פראבנים?
האם כל המוצרים מתאימים לשיער שעבר החלקה?

כשמתכוונים למוצרים ללא מלחים הכוונה היא לכך שהמוצרים אינם מכילים סולפטים.
רוב המוצרים לשימוש לאחר החלקות עדיין מכילים בתוכם אחוז מזערי של מלחים מסוג סודיום כלוריד שאינם פוגעים בצבע או בהחלקה.
כל מוצרי אמיקה אינם מכילים סולפטים, פראבנים, פוספטים או פתלטים.

רוב מוצרי אמיקה (מלבד שמפו הפילינג ג'לי reset* ושמן הניקוי לקרקפת reset**) מתאימים לשימוש על שיער שעבר החלקה, צביעה או תהליכים כימים אחרים.
*שמפו ג'לי reset מכיל פילינג של מלח-ים ולכן אינו מומלץ לשימוש על שיער שעבר החלקה או תהליכים כימים נוספים.
**שמן הניקוי לקרקפת reset פחות מומלץ לשימוש על שיער שעבר החלקה, מכיוון שמדובר במוצר לניקוי עמוק. במידה ובכל זאת יש צורך בניקוי עמוק לקרקפת – מומלץ להשתמש מקסימום פעם בשבוע, אפילו רק פעם בחודש.

האם מוצרי אמיקה מכילים גלוטן?

ישנם מספר מוצרי טיפוח אשר מכילים רכיבים מבוססי חיטה, ולכן עלולים להכיל גלוטן:
ספריי המגן the shield, ספריי הרענון לתלתלים power hour, קרם התלתלים curl corps, גלייז התלתלים curl corps, שמפו ומרכך the kure (בפורמולה הקלאסית) והקונדישינר המנקה nice cream – מכילים חלבון חיטה שעבר הידרוליזה. השמן הטיפולי glass action מכיל שמן נבט חיטה. מסכת הברק flash מכילה תמצית נבט חיטה. אם יש לך צליאק או אלרגיה לגלוטן יש להיוועץ עם רופא לפני השימוש במוצרים אלו.
יתר המוצרים אינם מכילים רכיבים מבוססי חיטה, אך אינם מיוצרים בסביבה הנקייה בהכרח מגלוטן.

האם מוצרי אמיקה מכילים סיליקונים?

לסיליקון יש מוניטין רע – אבל סיליקונים לא תמיד מזיקים לשיער!
הם עוזרים להעניק מראה חלק וזוהר, אך גם יכולים לעיתים להכביד על השיער.
במהלך פיתוח פורמולות המוצרים אנו שוקלים האם סיליקון יהיה בעל תועלת למוצר.
אנחנו לא תמיד ללא סיליקונים, אבל איננו רואים סיליקונים בהכרח כדבר רע!

האם מוצרי אמיקה טבעוניים?

הרוב המוחלט של מוצרי הטיפוח שלנו אינם מכילים רכיבים מן החי, אך ישנו קומץ מוצרים אשר מכילים רכיבים שמקורם מן החי:
ישנו שימוש בקראטין שעבר הידרוליזה במוצרים: שמפו ומרכך the kure (פורמולה קלאסית בלבד. המוצרים בפורמולה המשופרת לא מכילים רכיבים מן החי), שמפו ומרכך bust your brass (פורמולה קלאסית בלבד. המוצרים בפורמולה המשופרת לא מכילים רכיבים מן החי), ספריי הזנה מגן צבע vault ובספריי המגן the shield.
בקרם האנטי-פריז velveteen dream ישנו שימוש ב-PEG-8 Distearate.
כמו כן טרם בוצעה בדיקה עבור המוצר מסכה נגד קשקשים.
ניתן למצוא בדפי המוצרים את פירוט הרכיבים שלהם.

חברת אמיקה פועלת במטרה להפוך את כל המוצרים שלה ל-100% טבעוניים בעתיד.
המוצרים שלנו אינם מנוסים על בעלי חיים – לא בעבר, בהווה או בעתיד.

איפה מיוצרים מוצרי אמיקה?

מוצרי הטיפוח שלנו מיוצרים בארצות הברית, קנדה וישראל.
מכשירי החשמל שלנו מיוצרים בסין, שוויץ וקוריאה.

איך אפשר להשיג דוגמיות של המוצרים?

נכון לרגע זה כל הדוגמיות אזלו ולא ידוע מתי ישובו למלאי.
לידיעתך – רוב מוצרי הטיפוח שלנו מגיעים גם בגודל מוקטן לנסיעות ולהתנסות!

מה התוקף של המוצרים?

למוצרי הטיפוח שלנו, לא כולל מוצרי הספריי, יש "תקופה לאחר הפתיחה" אשר ניתן למצוא על האריזה מאחורה – בסימון של צנצנת קטנה.
התקופה לאחר הפתיחה מציינת את מספר החודשים בהם המוצר נשאר טרי ורענן ממועד השימוש הראשון. תלוי במוצר, לרוב מדובר בתקופה של בין 12-24 חודשים.
מוצרי ספריי – מכיוון שתכולת מוצרים אלו אינה נחשפת לאוויר אין להם "תקופה לאחר הפתיחה".

אפשר לשלב בין מוצרים מהסדרות השונות?

בוודאי! ניתן להשתמש במוצרים מכמה קולקציות במקביל כדי לטפל בכמה מטרות/בעיות שונות, או להשתמש במוצרי סדרה אחת למטרה ספציפית.
עם זאת, ישנם כמה מוצרים שפחות משתלבים טוב, ניתן לפנות אלינו בשאלות על מוצרים ספציפיים ואופן השימוש בהם.

האם ניתן למחזר את אריזות המוצרים?

באופן עקרוני, ניתן למחזר את כל אריזות הפלסטיק שלנו, אך ישנם מרכזי מיחזור שלא נותנים מענה לחלקים מסוימים, כמו למשל משאבות.
בשל סיבה זו אמיקה ארה"ב איחדה כוחות עם חברת TerraCycle על מנת שיהיה ניתן לוודא שכל חלקי האריזות ממוחזרים.
נכון לרגע זה שירות זה אינו קיים בארץ, אך אנחנו פועלים למציאת חלופה.
נכון לרגע זה ניתן למחזר את כל האריזות שלנו – חוץ מאריזות הספריי (פחיות הארוסול).