שאלות נפוצות

במהלך תקופת החגים: פעילות המשרד ושירות הלקוחות תהיה במתכונת מצומצמת.
אנו עושים את כל המאמצים לחזור לפנייתך בהקדם האפשרי, תודה על ההבנה!

מתי המשלוח שלי יגיע?

משלוח ההזמנה נארז באותו יום העסקים, או יום העסקים שלמחרת, ומועבר לטיפולה של חברת המשלוחים.
הוא צפוי להגיע לכתובתך תוך 1-3 ימי עסקים, לא כולל יום האיסוף ממשרדנו, תלוי בקו ההפצה של חברת המשלוחים.
הפצה לאזורים חריגים – עד 4-6 ימי עסקים, לא כולל יום האיסוף ממשרדנו. אזורים חריגים כוללים את ישובי רמת הגולן, גבול הצפון, ישובי המגזר הערבי, ישובי בקעת הירדן, ישובים מעבר לקו הירוק, ישובי עוטף עזה, אילת, ים המלח, ישובי הערבה וישובים מבודדים נוספים.

מהו סטטוס המשלוח שלי?

כאשר החבילה תעבור מיון במחסני חברת המשלוחים תישלח אלייך הודעת SMS הכוללת את מס’ המשלוח, קישור למעקב באתר של חברת המשלוחים וקישור ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברת המשלוחים לבירורים נוספים.
השליח ייצור עמך קשר לפני אספקת החבילה, יש להיות זמינים לקבלת השיחה והמשלוח.
לבירורים נוספים מול חברת המשלוחים ניתן לפנות בוואטסאפ (הקליקו כאן)   | או בטלפון – 03-5555-833

האם מוצרי אמיקה מנוסים על בעלי חיים?

חברת אמיקה מעולם לא ביצעה ניסויים על בעלי חיים – לא בעבר, לא בהווה ולא בעתיד.
כשאנו מפתחים מוצרים אנחנו מתנסים בהם בעצמינו, על חברים שלנו ועל כל מי שאנחנו מצליחים להגיע אליהם! אנחנו מנסים על אנשים, תוך קבלת הסכמה, ולעולם לא על בעלי חיים.
על מנת להראות כמה אנחנו מחויבים למטרה זו, חברת אמיקה האמריקאית מאומתת בתקן של “Leaping Bunny”

האם מוצרי אמיקה מכילים מלחים או פראבנים?

כשמתכוונים למוצרים ללא מלחים הכוונה היא לכך שהמוצרים אינם מכילים סולפטים. רוב המוצרים לשימוש לאחר החלקות עדיין מכילים בתוכם אחוז מזערי של מלחים מסוג סודיום כלוריד שאינם פוגעים בצבע או בהחלקה.
רוב מוצרי אמיקה (מלבד שמפו clarifying לשיער שומני*) אינם מכילים סולפטים, פראבנים, פוספטים או פתלטים ומתאימים לשימוש לשיער שעבר טיפולי החלקה.
*שמפו לשיער שומני clarifying מכיל מידה מסוימת של מלח (מסוג SLES) לטובת ספיחת השומניות וקבלת תוצאה טובה ומהירה.

האם מוצרי אמיקה מכילים גלוטן?

ישנם כ-5 מוצרי טיפוח אשר מכילים רכיבים מבוססי חיטה, העשויים להכיל גלוטן.
שמפו ומרכך the kure, ספריי המגן the shield והקונדישינר המנקה nice cream – מכילים חלבון חיטה שעבר הידרוליזה. השמן הטיפולי glass action מכיל שמן נבט חיטה.
אם יש לך צליאק או אלרגיה לגלוטן יש להיוועץ עם רופא לפני השימוש במוצרים אלו.

האם מוצרי אמיקה מכילים סיליקונים?

לסיליקון יש מוניטין רע – אבל סיליקונים לא תמיד מזיקים לשיער!
הם עוזרים להעניק מראה חלק וזוהר, אך גם יכולים לעיתים להכביד על השיער.
במהלך פיתוח פורמולות המוצרים אנו שוקלים האם סיליקון יהיה בעל תועלת למוצר.
אנחנו לא תמיד ללא סיליקונים, אבל איננו רואים סיליקונים בהכרח כדבר רע!

האם מוצרי אמיקה טבעוניים?

הרוב המוחלט של מוצרי הטיפוח שלנו אינם מכילים רכיבים מן החי, אך ישנו קומץ מוצרים אשר מכילים רכיבים שמקורם מן החי.
ישנו שימוש בקראטין שעבר הידרוליזה במוצרים: שמפו ומרכך the kure, שמפו ומרכך bust your brass, ספריי הזנה מגן צבע vault ובספריי המגן the shield.
בקרם האנטי-פריז velveteen dream ישנו שימוש ב-PEG-8 Distearate ובשמפו silk repair ישנו שימוש בפרוטאין משי ובקראטין.
כמו כן ישנו קומץ מוצרים אשר טרם בוצעה עבורם בדיקה: שמפו לשיער שומני, מסכה נגד קשקשים והקרמים לתלתלים. ניתן למצוא בדפי המוצרים את פירוט הרכיבים שלהם.

איפה מיוצרים מוצרי אמיקה?

מוצרי הטיפוח שלנו מיוצרים בארצות הברית, קנדה וישראל.
מכשירי החשמל שלנו מיוצרים בסין, שוויץ וקוריאה.

איך אפשר להשיג דוגמיות של המוצרים?

בכל הזמנה מצורפות כ1-2 דוגמיות, בהתאם למלאי הקיים.
ניתן להוסיף בסל הקניות מארז דוגמיות הכולל כ-10-12 דוגמיות מכל המגוון שלנו, בעלות של 9.90 ש”ח [עד גמר המלאי, בהתאם למלאי הקיים ט.ל.ח]

מה הן אפשרויות המשלוח?

המשלוחים של ההזמנות מהאתר מתבצים ע”י חברת קרגו אקספרס בימים א’-ה’ מהבוקר עד הערב ויגיעו אליך עד הבית/עבודה ע”י שליח.
עלויות המשלוח: בקנייה באתר בסכום 190 ש”ח ומעלה – משלוח חינם | ברכישה באתר בסכום הנמוך מ-190 ש”ח – עלות המשלוח תהיה 29 ש”ח.
ניתן גם לבצע איסוף עצמי ממשרדנו בתל אביב בתיאום מראש ללא עלות.
משלוח גוביינא מזומן: עבור שירות זה ישנה תוספת של 25 ש”ח.
למידע המלא בנוגע למשלוחים יש ללחוץ כאן

איך אפשר לבטל הזמנה שביצעתי או להחזיר/להחליף מוצר?

במידה והזמנתך טרם יצאה ממשרדנו – יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו בהקדם במייל: il.info@loveamika.com או למוקד הטלפוני: 03-6352635 -יש לציין את מס’ ההזמנה.

ניתן להחזיר/להחליף מוצר באריזתו המקורית ובתנאי שלא נעשה בו כל שימוש בצירוף קבלה ע”י החזרתו למקום ממנו קנית תוך 14 יום מיום קבלתו.
במידה וקנית מאתר המותג תוכלי להחזיר למשרדינו: תל גיבורים 5, בית טפר, קומה 4 בימים א-ה בין השעות 11-16. יש להעביר אלינו את המוצר באופן אישי או בדואר שליחים.
ניתן לתאם איסוף דרכינו בעלות של 38 ש”ח. לא ניתן לשלוח בדואר רשום – כמו כן אין אחריות במקרה כזה על אובדן של מוצר ע”י דואר ישראל.

החזר כספי: לאחר החזרת המוצר ניתן לקבל החזר כספי בניכוי 5% מהעלות או קופון לרכישה נוספת באתר בשווי מלא מסכום הרכישה.

איך רושמים אחריות על מוצר חשמל?

אין צורך לרשום את המוצר, אלא פשוט לשמור את חשבונית הקנייה.
כתב האחריות יהיה בתוקף למשך שנה מהמועד בו רכשת את המוצר, במידה ומתגלה פגם בחומרים או בייצור של מוצר זה. אחריות זו תקפה רק במידה ורכשת את המכשיר ממשווק מורשה או מהמותג.
קליק לכתב האחריות המלא

המוצר שברשותי התקלקל, איך ניתן לתקן?

במידה והמוצר החשמלי נמצא במסגרת האחריות יש להעביר את המוצר למשרדינו לצורך בדיקת מעבדה ותיקונו.
ניתן להעביר לנו את המוצר פיזית או עם שליח בשעות פעילות המשרד כפי שפורטו לעיל, או שנוכל לתאם עבורך איסוף של המכשיר והחזרתו לאחר התיקון עם שליח עד הבית בעלות של 100 ש”ח (לשני הכיוונים- הלוך וחזור).

מה התוקף של המוצרים?

למוצרי הטיפוח שלנו, לא כולל מוצרי הספריי, יש “תקופה לאחר הפתיחה” אשר ניתן למצוא על האריזה מאחורה – בסימון של צנצנת קטנה.
התקופה לאחר הפתיחה מציינת את מספר החודשים בהם המוצר נשאר טרי ורענן ממועד השימוש הראשון. תלוי במוצר, לרוב מדובר בתקופה של בין 12-24 חודשים.
מוצרי ספריי – מכיוון שתכולת מוצרים אלו אינה נחשפת לאוויר אין להם “תקופה לאחר הפתיחה”.

אפשר לשלב בין מוצרים מהסדרות השונות?

בוודאי! ניתן להשתמש במוצרים מכמה קולקציות במקביל כדי לטפל בכמה מטרות/בעיות שונות, או להשתמש במוצרי סדרה אחת למטרה ספציפית.
עם זאת, ישנם כמה מוצרים שפחות משתלבים טוב, ניתן לפנות אלינו בשאלות על מוצרים ספציפיים ואופן השימוש בהם.

האם ניתן למחזר את אריזות המוצרים?

באופן עקרוני, ניתן למחזר את כל אריזות הפלסטיק שלנו, אך ישנם מרכזי מיחזור שלא נותנים מענה לחלקים מסוימים, כמו למשל משאבות.
בשל סיבה זו אמיקה ארה”ב איחדה כוחות עם חברת TerraCycle על מנת שיהיה ניתן לוודא שכל חלקי האריזות ממוחזרים.
נכון לרגע זה שירות זה אינו קיים בארץ, אך אנחנו פועלים למציאת חלופה.
נכון לרגע זה ניתן למחזר את כל האריזות שלנו – חוץ מאריזות הספריי (פחיות הארוסול).