משלוחים ותשלומים

שליח חינם עד הבית / מקום העבודה

 בכל קנייה ב-299 ש"ח ומעלה!

משלוח ההזמנה נארז באותו יום העסקים, או ביום העסקים שלמחרת, ומועבר לטיפולה של חברת המשלוחים.

בשל המצב הביטחוני ייתכנו עיכובים בהפצה בכל הארץ.
בחלק מאזורי קו האש והעימות ההפצה חלקית וייתכנו עיכובים נוספים – בהתאם להנחיות פיקוד העורף ושמירה על בטחון השליחים.
איזורים בהם אין הפצה כלל: קרית שמונה, מטולה, יפתח, דישון, דפנה, בית הלל, הגושרים, שאר ישוב, כפר סאלד, סאסא, אביבים, יראון, דובב, ברעם, שלומי, שלומית, ראש הנקרה,
מתת, גורן, יערה, גרנות הגליל, אילון, עראשמה, אדמית, מצובה, מנות, עבדון, שתולה, שומרה, זרעית, אבן מנחם, נטועה, כפר גלעדי, דן, בצת, יערה, גורן, חניתה.

המשלוח צפוי להגיע לכתובתך תוך 1-3 ימי עסקים לא כולל יום האיסוף ממשרדנו (הדבר תלוי בקו ההפצה ובאזור המגורים).

כמה עולה משלוח?

עלות משלוח: 35 ש"ח

בכל קנייה באתר ב-299 ש"ח ומעלה – שליח עד הבית\מקום העבודה חינם!

בכל קנייה באתר בסכום של 199-299 ש"ח – שליח עד הבית\מקום העבודה בעלות מופחתת של 19 ש"ח.

בכל קנייה באתר בסכום הנמוך מ-199 ש"ח – שליח עד הבית\מקום העבודה בעלות של 35 ש"ח.

איסוף עצמי – ללא עלות. מומלץ לתאם הגעה מראש.
כתובת: תל גיבורים 5, תל אביב. בניין בית טפר, קומה 4, חדר 402.
המחסנים פעילים בימים א’-ד’ בין השעות 10:00-16:00, יום ה' בין השעות 8:00-12:00.
ניתן לחנות בחניית הבניין בקומה 5 – החנייה חינם בשעה הראשונה.

אפשרות לתאום שליח לאיסוף מוצר לבדיקת מעבדה והחזרתו לאחר בדיקה\תיקון – 70 ש"ח עבור 2 הכיוונים.

אפשרות לתאום שליח לאיסוף החזרת\החלפת מוצר- 35 ש"ח לכיוון.

***לא ניתן לשלוח מוצרים בדואר רשום אלא רק בדואר שליחים– כמו כן אין אחריות על מוצרים שנשלחו ע"י דואר רשום\רגיל.

משלוחים מסניף הדואר עד לכתובת הנמען- דואר ישראל

מתי יגיע המשלוח?

תוך 1-3 ימי עסקים מיום הגעת החבילה לחברת המשלוחים, תלוי בקו ההפצה של חברת המשלוחים. השליח ייצור עמך קשר בסמס , לכן יש להיות זמינה במספר שנמסר בטופס ההזמנה במהלך ימי העסקים הבאים.

הזמנות המתקבלות דרך האתר נשלחות ישירות ממחסני היבואן הרשמי של המותג אמיקה בישראל באמצעות חברת שליחויות חיצונית, אמינה ומקצועית ששירותיה מגיעים מדן ועד אילת.

משלוח ההזמנה נארז באותו יום העסקים, או יום העסקים שלמחרת, ומועבר לטיפולה של חברת המשלוחים וצפוי להגיע לכתובתך תוך 1-3 ימי עסקים, לא כולל יום האיסוף ממשרדנו, תלוי בקו ההפצה של חברת המשלוחים.

הפצה לאזורים חריגים – עד 4-6 ימי עסקים, לא כולל יום האיסוף ממשרדנו. אזורים חריגים כוללים את ישובי רמת הגולן, גבול הצפון, ישובי המגזר הערבי, ישובי בקעת הירדן, ישובים מעבר לקו הירוק, ישובי עוטף עזה, אילת, ים המלח, ישובי הערבה וישובים מבודדים נוספים.
משלוח גוביינא: משלוח מסוג זה יישלח ממשרדנו רק לאחר קבלת אישור באמצעות טלפון/מייל מול הלקוחה.

האם ניתן לתאם את המשלוח לטווח שעות מסוים?

לא נוכל להתחייב למשלוחים בטווח שעות מסוים מכיוון שהאספקה תלויה בקו ההפצה של חברת המשלוחים החיצונית. ישנה עדיפות לעדכון כתובת משלוח בה תהיי זמינה ברוב שעות היום, למשל מקום העבודה.

האם ניתן לתאם איסוף עצמי?

כן, ניתן לתאם איסוף עצמי להזמנה בחינם ובתיאום מראש. בתהליך ההזמנה באתר סמני את אופציית האיסוף העצמי.
כתובתנו: תל גיבורים 5, בית טפר, קומה 4, חדר 402 (מפת הגעה) בימים א'-s' בין השעות 10-16, יום ה' בין 08-12
תיאום במייל: info@loveamika.co.il

איך ניתן לשלם באתר?

ניתן לשלם באתר בכרטיס אשראי או בפייפאל בלבד.
לא ניתן לשלם בתשלום טלפוני או בתשלום גוביינא מזומן לשליח

האם ניתן לשלם במזומן לשליח?

נכון לרגע זה, לא ניתן לשלם במזומן לשליח.

האם ניתן לשלם בתשלומים?

ניתן לשלם בתשלומים – בעת התשלום ישנה אופציה לבחירת 2 או 3 תשלומים לעסקה.

איך ניתן לעקוב אחר המשלוח שלי?

כאשר החבילה תיאסף ממשרדינו על ידי חברת המשלוחים תישלח אלייך הודעת SMS הכוללת את מס' המשלוח, קישור למעקב באתר של חברת המשלוחים וקישור ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברת המשלוחים לבירורים נוספים.

השליח ייצור עמך קשר לפני אספקת החבילה, יש להיות זמינה לקבלת השיחה והמשלוח.
לבירורים נוספים מול חברת המשלוחים ניתן לפנות בוואטסאפ (הקליקו כאן) | או בטלפון – 03-5555-833

אישור השארת החבילה ליד הדלת – יש לתת אישור זה רק במידה ורשמת כתובת מלאה ומדויקת בעת ביצוע ההזמנה. באישור השארת החבילה ליד הדלת הנך מבינה ומסכימה לכך שהאחריות על החבילה נמצאת עלייך בלבד, חברת אמיקה וחברת המשלוחים אינן אחראיות על החבילה במקרה זה.

כיצד ניתן להחזיר מוצר? 

ניתן להחזיר מוצר באריזתו המקורית ובתנאי שלא נעשה בו כל שימוש בצירוף קבלה ע"י החזרתו למקום ממנו קנית תוך 14 יום מיום קבלתו. במידה וקנית מאתר המותג תוכלי להחזיר למשרדינו: תל גיבורים 5, בית טפר, קומה 4 (מפת הגעה) בימים א-ה בין השעות 11-16.יש להעביר אלינו את המוצר באופן אישי או בדואר שליחים. ניתן לתאם איסוף דרכינו בעלות של 35 ש"ח. לא ניתן לשלוח בדואר רשום – כמו כן אין אחריות במקרה כזה על אובדן של מוצר ע"י דואר ישראל.

החזר כספי

לאחר החזרת המוצר תוכלי לקבל החזר כספי בניכוי 5% מהעלות או קופון לרכישה נוספת באתר בשווי מלא מסכום הרכישה.

כיצד ניתן להחליף מוצר? 

ניתן להחליף מוצר באריזתו המקורית ובתנאי שלא נעשה בו כל שימוש בצירוף קבלה ע"י הבאתו למקום ממנו קנית תוך 14 יום מיום קבלתו. במידה ורכשת באתר המותג, יש לשלוח את המוצר אותו תרצי להחליף למשרדינו בכתובת : תל גיבורים 5, בית טפר, קומה 4 (מפת הגעה) בימים א-ה בין השעות 11-16. יש להעביר אלינו את המוצר באופן אישי או בדואר שליחים. ניתן לתאם איסוף דרכינו בעלות של 35 ש"ח לכיוון. לא ניתן לשלוח בדואר רשום – כמו כן אין אחריות במקרה כזה על אובדן של מוצר ע"י דואר ישראל.

תוכלי ליצור קשר עם שירות הלקוחות במייל, WhatsApp או בטופס זה ולתאם את ההחלפה, להזדכות על ההפרש או להוסיף את הסכום הדרוש. 

המוצר שברשותי התקלקל, איך ניתן לתקן?

במידה והמוצר החשמלי נמצא במסגרת האחריות יש להעביר את המוצר למשרדינו לצורך בדיקת מעבדה ותיקונו. ניתן להעביר לנו את המוצר פיזית או עם שליח בשעות פעילות המשרד כפי שפורטו לעיל, או שנוכל לתאם עבורך איסוף של המכשיר והחזרתו לאחר התיקון עם שליח עד הבית בעלות של 100 ש"ח (לשני הכיוונים- הלוך וחזור).

בכל שאלה נוספת ניתן לפנות לצוות שירות הלקוחות בצ'אט, ב-WhatsApp או כאן

פרטים נוספים ניתן למצוא בתקנון האתר