משלוחים ותשלומים

 שליח חינם עד הבית\מקום העבודה

 בכל קנייה ב-250 ש”ח ומעלה!

הודעה לחודש נובמבר 2018- בשל עומס חגי האינטרנט עבור חלק מהמשלוחים יתכן וימי ההפצה התארכו לעד 7 ימי עסקים.  

משלוח ההזמנה נארז באותו יום העסקים או יום העסקים שלמחרת ומועבר לטיפולה של חברת המשלוחים וצפוי להגיע לכתובתך תוך 2-7 ימי עסקים (הדבר תלוי בקו ההפצה ובאזור המגורים).

כמה עולה משלוח?

בכל קנייה באתר ב-250 ש”ח ומעלה – שליח עד הבית\מקום העבודה חינם!

בכל קנייה באתר בסכום של 150-250 ש”ח – שליח עד הבית\מקום העבודה בעלות של 9 ש”ח.

בכל קנייה באתר בסכום הנמוך מ-150 ש”ח– שליח עד הבית\מקום העבודה בעלות של 27 ש”ח.

איסוף עצמי – ללא עלות ובתיאום מראש. כתובת: תל גיבורים 5 תל אביב, בניין טפר, קומה 4.

שליח גוביינאתוספת עבור איסוף התשלום במזומן – 25 ש”ח.

 

אפשרות לתאום שליח לאיסוף מוצר לבדיקת מעבדה והחזרתו לאחר בדיקה\תיקון – 75 ש”ח עבור 2 הכיוונים.

אפשרות לתאום שליח לאיסוף החזרת\החלפת מוצר- 38 ש”ח

 

***לא ניתן לשלוח מוצרים בדואר רשום אלא רק בדואר שליחים– כמו כן אין אחריות על מוצרים שנשלחו ע”י דואר רשום\רגיל.

משלוחים מסניף הדואר עד לכתובת הנמען- דואר ישראל

 

מתי יגיע המשלוח?

תוך 2-7 ימי עסקים תלוי בקו ההפצה של חברת המשלוחים. השליח ייצור עמך קשר בסמס , לכן יש להיות זמינה במספר שנמסר בטופס ההזמנה במהלך ימי העסקים הבאים.

הזמנות המתקבלות דרך האתר נשלחות ישירות ממחסני היבואן הרשמי של המותג אמיקה בישראל באמצעות חברת שליחויות חיצונית, אמינה ומקצועית ששירותיה מגיעים מדן ועד אילת.

משלוח ההזמנה נארז באותו יום העסקים או יום העסקים שלמחרת ומועבר לטיפולה של חברת המשלוחים וצפוי להגיע לכתובתך תוך 2-7 ימי עסקים, תלוי בקו ההפצה של חברת המשלוחים.

האם ניתן לתאם את המשלוח לטווח שעות מסוים?

לא נוכל להתחייב למשלוחים בטווח משלוחים מסוים מכיוון שהאספקה תלויה בקו ההפצה של חברת המשלוחים החיצונית. ישנה עדיפות לעדכון כתובת משלוח בה תהיי זמינה ברוב שעות היום, למשל מקום העבודה.

האם ניתן לתאם איסוף עצמי?

כן, ניתן לתאם איסוף עצמי להזמנה בחינם ובתיאום מראש. בתהליך ההזמנה באתר סמני את אופציית האיסוף העצמי. כתובתינו: תל גיבורים 5, בית טפר, קומה 4 (מפת הגעה) בימים א-ה בין השעות 11-17.
טלפון: 03-6352635 | 054-6976677

האם ניתן לשלם במזומן?

ניתן לשלם במזומן לשליח ובתוספת עמלה של 25 שקלים על שירות איסוף התשלום מהלקוח והבאתו אלינו. יש לסמן “תשלום טלפוני” באופן התשלום על ההזמנה בקופה על מנת ששירות הלקוחות יצור קשר להשלמת ההזמנה.

האם ניתן לשלם בתשלומים?

ניתן לשלם בתשלומים – בעת התשלום ישנה אופציה לבחירת 2 או 3 תשלומים לעסקה.

כיצד ניתן להחזיר מוצר? 

ניתן להחזיר מוצר באריזתו המקורית ובתנאי שלא נעשה בו כל שימוש בצירוף קבלה ע”י החזרתו למקום ממנו קנית תוך 14 יום מיום קבלתו. במידה וקנית מאתר המותג תוכלי להחזיר למשרדינו: תל גיבורים 5, בית טפר, קומה 4 (מפת הגעה) בימים א-ה בין השעות 11-17.יש להעביר אלינו את המוצר באופן אישי או בדואר שליחים. ניתן לתאם איסוף דרכינו בעלות של 38 ש”ח. לא ניתן לשלוח בדואר רשום – כמו כן אין אחריות במקרה כזה על אובדן של מוצר ע”י דואר ישראל.

החזר כספי

לאחר החזרת המוצר תוכלי לקבל החזר כספי בניכוי 5% מהעלות או קופון לרכישה נוספת באתר בשווי מלא מסכום הרכישה.

כיצד ניתן להחליף מוצר? 

ניתן להחליף מוצר באריזתו המקורית ובתנאי שלא נעשה בו כל שימוש בצירוף קבלה ע”י הבאתו למקום ממנו קנית תוך 14 יום מיום קבלתו. במידה ורכשת באתר המותג, יש לשלוח את המוצר אותו תרצי להחליף למשרדינו בכתובת : תל גיבורים 5, בית טפר, קומה 4 (מפת הגעה) בימים א-ה בין השעות 11-17. יש להעביר אלינו את המוצר באופן אישי או בדואר שליחים. ניתן לתאם איסוף דרכינו בעלות של 38 ש”ח. לא ניתן לשלוח בדואר רשום – כמו כן אין אחריות במקרה כזה על אובדן של מוצר ע”י דואר ישראל.

תוכלי ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 03-635-2635 או 054-6976677 ולתאם את ההחלפה, להזדכות על ההפרש או להוסיף את הסכום הדרוש. 

המוצר שברשותי התקלקל, איך ניתן לתקן?

במידה והמוצר החשמלי נמצא במסגרת האחריות יש להעביר את המוצר למשרדינו לצורך בדיקת מעבדה ותיקונו. ניתן להעביר לנו את המוצר פיזית או עם שליח בשעות פעילות המשרד כפי שפורטו לעיל, או שנוכל לתאם עבורך איסוף של המכשיר והחזרתו לאחר התיקון עם שליח עד הבית בעלות של 75 ש”ח (לשני הכיוונים- הלוך וחזור).

האם ניתן לקבל דוגמיות להתנסות?

בוודאי, אנו מצרפים דוגמיות מתנה לכל משלוח. כמו כן, ניתן להזמין משלוח דוגמיות משירות הלקוחות בעלות משלוח של 38 ש”ח.
אופציות נוספות- הרבה מהמוצרים שלנו מגיעים גם בגודל Travel size כך שניתן להתנסות מבלי להזמין מוצר בגודל מלא. כמו כן, ניתן לבדוק בסניפי רשת אפריל דוגמיות או טסטרים.

בכל שאלה נוספת ניתן לפנות לצוות שירות הלקוחות בצ’אט, כאן או בטלפון: 03-635-2635 |  054-6976677

פרטים נוספים ניתן למצוא בתקנון האתר