המוצרים שלנו המוצרים שלנו

המוצרים שלנו

מקור המילה אמיקה הוא בשפה הלטינית – AH-MEE-KA ופירושה – חברה. אנו עומדים מאחורי השם ובונים את קולקציית המוצרים שלנו בהשראת החברה הכי טובה כמוצרים אמינים, קלילים וכיפיים שיכניסו צבע ועניין לשידת הטיפוח שלך לצד איכות בלתי מתפשרת.

סלון המותג בניו יורק

סלון המותג בניו יורק

המותג נוסד בברוקלין ובסיסו בניו-יורק, אחת מבירות האופנה העולמיות החשובות ביותר, משם נוצר הקשר הבלתי נפרד בין איכות המוצרים לאופנות ולטרנדים האחרונים. בהשראת תצוגות האופנה ומסלולי הדוגמנות, "אמיקה" שינתה את עולם האופנה בכך שהביאה את הרצון להבעה עצמית שנשים מחפשות בבגדים לתחום עיצוב השיער.

עיצוב שיער עם אמיקה

המותג משווק בלמעלה מ- 47 מדינות ברחבי העולם וחדר כמעט לכל שוק אפשרי בתחום הטיפוח והיופי החל ממספרות וסלונים יוקרתיים ועד לרשתות הכלבו היוקרתיות כגון ספורה, ליין קרופורד, גאלרי לפאייט בצרפת, רשת חנויות סאלי בבריטניה ועוד.

המוצרים שלנו נמכרים בסלוני שיער מקצועיים ומובילים ומשמשים אינספור מעצבי שיער בתעשיית האופנה והביוטי שבוחרים באיכות של אמיקה כל פעם מחדש!

עיצוב השיער עם הדסטרונג של אמיקה

מוצרי הטיפוח של "אמיקה" מבוססים על פרי האובליפיחה – זהו פרי ייחודי בעל יכולת עמידות בתנאי מזג אוויר קשים ותנאים סביבתיים קיצוניים. ניתן למצאו בערבות סיביר, הימלאיה והרי סין. הוא מהווה מקור לאומגה 3, 6 ו-9 והחשוב ביותר אומגה 7. הפרי עשיר בחומצות שומן וויטמינים לייצור קולגן ופרוטאין המסייעים בשמירה על שיער חזק ובריא.

המוצרים שלנו:

❤ לא נוסו על בעלי חיים

❤ אינם מכילים סולפטים

❤אינם מכילים MIT, MCI

❤אינם מכילים פתלטים או צבעים מלאכותיים

אנו מקפידים על ייצור באיכות גבוהה במיוחד ועל טכנולוגיית עיצוב המתחדשת בהתאם לטרנדים האופנתיים שתאפשר לנו להמשיך ולעבוד על מוצרים חדשים כל העת.