טיפוח השיער בקיץ הישראלי

עונת הרחצה כבר החלה והקיץ בעיצומו, יחד עם כל אלה עלינו לזכור להמשיך לטפח את השיער שלנו בייחוד עכשיו כשהוא חשוף לכל כך הרבה כלור, מלח וקרני שמש, חומרים שעשויים להזיק מאוד לשיער. על מנת שהשיער יראה מטופח יש התחיל את טיפוח השיער כבר מגיל צעיר, בתדירות החפיפות, בשמפו הנכון וחבישת כובע מול השמש.

כל אישה אוהבת לטפח את עצמה והיא תעשה את זה באמצעות ביגוד, קוסמטיקה ואיפור לנשים. מוצרי האיפור יכללו סומק, אייליינר ומסקרה ומגוון של אודמים, כשם שמוצרי השיער השונים יכללו מרככים, סרום לשיער, קרמים מזינים עם ויטמינים ועוד. במאמר להלן נספק כמה עצות כיצד יש לשמור על טיפוח השיער שלנו בקיץ הלוהט.

טיפוח השיער בקיץ

מסנן קרינה

כדי למנוע דהייה של שיער חשוב יהיה לעשות תמיד שימוש במוצר שמכיל מסנן קרינה. זה מה שיגן על השיער שלכם מפני השמש וגם מפני הכלור בבריכות והמלח בים. גם קרם לחות שמכיל מסנן קרינה יסייע להשאיר את השיער רך ולא קשה, עשו זאת מדי בוקר.

מסיכה לשיער

רצוי, על מנת לספק לשיער טיפול יעיל, מדי פעם להזין אותו במסכה שמכילה ויטמינים וחומרים מזינים לשיער. היא תחזיר לשיער את הלחות שהוא זקוק לו. רצוי לשהות עם המסכה 15 דקות לאחר חפיפה. עוד דבר שעשוי לעזור, מריחה של שמן זית, זו מסיכה טבעית נהדרת לשיער שאותה מורחים על השיער לאחר חפיפה, ממתינים רבע שעה וחופפים.

שיער צבוע

להרבה אנשים יש שיער צבוע, מדובר בצבע וחמצון שיכולים להרוס את השערה ולכן חשוב לדאוג לטיפוח מתמיד של השיער במצבים אלה. יש למרוח שמנים מזינים על השיער, לרכך ולהחיות את השיער וליצור שכבת מגן. בכל בחירה של צביעה של שיער יש לעשות שימוש בחומרים איכותיים ולקבל את הטיפים המקצועיים של הספר שלכן בנוגע למוצרי שיער לנשים לאחר צביעה.

סרום לשיער מגן מפני חום

טיפ לשיער שמן

לכל מי שיש בעיית שיער שמן, מומלץ לחפוף מדי יום בפרט בקיץ. כמו כן, אפשר להוסיף לשיער מעט דבש, הדבש מעניק לשיער שלנו מראה מאוד מרענן וחיוני. ישנן גם מסכות רבות שמכילות דבש שמעניקות ברק ולחות לאזור הקרקפת וגם לשערות. אז איך עושים את זה בבית? כף של דבש יחד עם גביע של יוגורט, מורחים על השיער שלכם, ממתינים חצי שעה ושוטפים. פעולה שניתן לעשות אחת לשבוע לרבות בקיץ, היא תשמור על השיער על המראה שלו רך, גמיש ונעים.

טיפ לשיער יבש

הרבה אנשים בישראל סובלים גם משיער יבש, גם פאן ושימוש יתר של במחליק שיער עשוי לגרום ליובש בשיער. במצב כזה יש למרוח עליו שמן זית שחומם מעט על שיער חמים, לעטוף את השיער במגבת ל-30 דקות ולחפוף לאחר מכן. השיער יוצר רענן חיוני ונעים למגע.