4 בעיות נפוצות ופתרונות מהירים ל- Second day hair

(זמן קריאה: 120 שניות)

השיער נקי ונראה מושלם ואז הלכת לישון…מה עכשיו? זהו בדיוק ה- second day hair, היום שאחרי החפיפה והעיצוב.

בואו נתחיל ונודה שבמזג אוויר כזה רובנו לא חופפות כל יום. היתרון הוא שלשיער ביום שאחרי החפיפה יש בכל זאת לוק נחשק בפני עצמו שרובנו רוצות לשמר וגם יתרונות ייחודיים לקבלת מראה ה- un.done.

אז מהן ארבע הבעיות הנפוצות ביותר לשיער ביום השני לחפיפה ומהם הפתרונות שאנחנו מציעות?

הבעיה: שיער שמנוני

הפתרון: בטח כבר ניחשתן…נכון! שמפו יבש והרבה ממנו ???? השמפו היבש הוא האייקון הכי מוכר של כל second hair day. הדבר הכי חשוב בשמפו יבש הוא פורמולה קלילה שסופחת את השומניות מבלי להכביד על השיער או להפוך אותו לדביק ולא פחות חשוב שיהיה בריח נעים ורענן. שמפו יבש טוב יחזיר לשיערך את הברק של אתמול וכך בשניות את מוכנה לעוד יום ארוך ומלא הפתעות.

שמפו יבש מבית אמיקה

השמפו היבש נועד לרענן את השיער ללא צורך בשטיפה, ליצור נפח ולהעניק לו ניחוח נעים. כל זאת בזמן קצר וללא מאמץ. נערי לפני השימוש, אחזי את הספריי כ- 25-30 ס"מ מהשיער ורססי לכיוון הקרקפת בעדינות החל מהשורש החוצה. המתיני דקה או שתיים על מנת לתת לעמילן האורז לספוג את השומנים ולאוורר אותו. לאחר מכן ניתן לסרק או לעסות באמצעות קצות האצבעות.

הבעיה: יובש, מראה משעמם וחסר חיים

הפתרון: היתרון בשיער שאינו שטוף הוא טקסטורת המט שלו, אך אם את בכל זאת רוצה להחזיר קצת ברק, היזהרי לא להפוך אותו לשמנוני עם מוצרים שיכבידו על שיערך. ניתן להשיב את המראה הנעים למגע וללא פריזים באמצעות קונדישינר יבש במהירות ובקלילות.

קונדישינר יבש מבית אמיקה

הקונדישינר היבש הינו מוצר משלים לשמפו היבש. השיער מקבל מראה נקי ורך כמשי ומותיר תחושה רעננה כמו לאחר מקלחת.

הבעיה: איבוד נפח שיער

הפתרון: לשיער שאינו שטוף יש יותר טקסטורה אך עבור סוגי שיער מסוימים התוצאה עלולה להיות שיער בעל מראה שטוח וחסר נפח. גם במקרה כזה ניתן להשתמש בשמפו יבש, אך אם בכל זאת את עדיין לא מקבלת את הנפח שאת רוצה, אנו ממליצות להוסיף ספריי טקסטורות ונפח שיחזיר את הווליום ויאפשר לך לעצב את השיער בקלות.

ספריי טקסטורות ונפח מבית אמיקה

הספריי מכיל מינרלים טבעיים בשם זיאוליטים המעניקים נפח לשיער, מונעים חשמל סטטי ומנקים את השיער מרעלים. במקביל המולקולות הייחודיות של הזיאוליטים נצמדות לשיער ויוצרות בו נפח מבלי לגרום לקשיחות או כבדות אשר יוצרים מראה שיער נפול. הפורמולה השקופה והיבשה של התרסיס מבוססת על שמן האובליפיחה המחייה את השיער ומעניקה לשיער טקסטורה רעננה וזוהרת.

הבעיה: עיצוב שאינו עמידעיצבנו וסידרנו את השיער ביום הראשון ועכשיו ביום שאחרי צריך להתחיל הכול מחדש. אין ספק שזה מאוד מתסכל.

הפתרון: השתמשי ב- ספריי מגן להארכת חיי העיצוב ולהגנה מפני חדירת הלחות לשיער.

ספריי מגן מבית אמיקה

הגני, האריכי ושמרי את חיי התסרוקת שלך בעזרת ספריי המגן של אמיקה.

הספריי מופעל על ידי טכנולוגיית Encapsulating (איטום) מתקדמת, בעלת נוסחה המספקת כדורים תת-מיקרונים בצורה מבוקרת אל תוך קשקשי השיער ויוצרת הגנה חזקה ובלתי נראית הפועלת כדי להגן על שיערך מפני חדירת לחות, חום, חשמל סטטי ונזקי היום יום. הפורמולה נבדקה בבדיקות קליניות ונמצאה מאושרת כי השיער לאחר השימוש בה נותר חלק, רך ולא מקורזל למשך של יותר מ- 24 שעות.

מקווים שעזרנו לך לפתור לפחות בעיה אחת של ה- second hair day.

בהצלחה חברה ???? ו- Have a good hair day!