5 טיפים לשמירה על עיצוב השיער ביום גשום

קמת מוקדם בבוקר והשקעת בתסרוקת ובדיוק התחיל לרדת גשם בחוץ? יש אירוע חשוב בערב ובחוץ לא מפסיק לטפטף? קבלי חמישה טיפים לשמירה על עיצוב השיער בימים גשומים שבהם כל טיפה קטנה יכולה להרוס תסרוקת שלמה:
עיצוב שיער ביום גשום
1. ראשית כל, לפני תהליך ייבוש השיער וכל שלבי העיצוב, חשוב שתשתמשי בפריימר וויזרד "הקוסם" אשר מזרז את תהליך ייבוש השיער, מתיר קשרים, מגן מפני חום ונזקי מזג האוויר ומעניק לשיער לחות וברק.

2. כשאת מייבשת את שיערך, חשוב שתייבשי אותו עד לייבוש מוחלט ולשם כך, יש לחלקו למספר חלקים ולייבש כל חלק בנפרד. יש להקפיד על ייבוש השיער עם כיוון גדילת השיער מהשורש אל הקצוות.
תהליך ייבוש השיער הוא שלב משמעותי בכדי ששיערך יישמר בצורה ובמראה שלו ולא יהפוך במהלך היום ל'פריזי' וחסר צורה. לכן חשוב להשתמש במייבש שיער שקיימת בו האפשרות להפריד בין תהליך ייבוש לבין תהליך עיצוב השיער בכדי שעיצוב השיער יישמר במראה רך, מבריק ונעים במשך כל היום.

לרכישה ופרטים נוספים על מייבש שיער של אמיקה.

3. לאחר ייבוש ועיצוב השיער, השתמשי בספריי עיצוב חזק (Headstorng hairspray) להבטיח את עמידות השיער בפני לחות או טפטוף לא צפוי. הקפידי להשתמש בכמות נכונה של ספריי למראה טבעי , מט ולא כבד ומבריק מידי.

4. כעת המתיני בסבלנות 5 דקות לפחות, על מנת שהשיער יתקרר מהייבוש והעיצוב ויתייצב בצורתו החדשה ורק אז תוכלי לצאת לדרכך.

5. במהלך היום השתדלי לא לגעת בשיערך בכדי לא להעביר אליו את השומניות שהצטברה בכפות ידייך על מנת להימנע ממראה שיער שומני וחסר נפח וצורה.
במידה ושיערך נוטה לשומניות גם מבלי שתגעי בו אנו ממליצים להשתמש בדריי שמפו אשר סופח את השומנים שעל שיערך ומעניק לו נפח, ברק ורענוןן להמשך היום.

לכתבות נוספות לחצו כאן