שמפו יבש מוקצף – 3 דברים שאת חייבת לדעת

שמפו יבש – הדור הבא! לפני מספר שנים עולם טיפוח השיער חווה מהפכה של ממש עם כניסתו של השמפו היבש, אותו תרסיס קסמים המאריך את משך הזמן בין חפיפות, מרענן את שורשי השיער והקרקפת ושומר על מראה נקי ומטופח. לא סתם השמפו היבש שלנו perk up שומר על מעמדו כאהוב הלקוחות, מעצבי השיער והבלוגריות המובילות.

כעת הגיע הזמן לדור הבא של השמפו היבש – אמיקה מציגה את פאנטום – שמפו יבש מוקצף!
שלושה דברים שאת חייבת לדעת על השמפו היבש המוקצף:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by אמיקה ישראל (@amika_il) on

1. פאנטום אינו מכיל סולפטים, פרבנים, טלק או גלוטן! מה הוא כן מכיל? המון דברים טובים – בראשם עמילן אורז הידוע כרכיב שסופח שומן, לכלוך, ומוסיף לשיער נפח ומרקם.

2. בנוסף לתכונות הרענון והניקוי לפאנטום יש גם תועלות של הגנה וטיפוח – הוא מכיל מסנני קרינת uv השורפת את השיער ומייבשת אותו, כך שמומלץ להשתמש בו בטרם חשיפה לשמש כסוג של הגנה מונעת! כמו כן הוא מתאים לכל סוגי השיער כולל שיער צבוע, יבש, פגום וכזה שעבר תהליכים כימיים כגון החלקה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by amika (@amika) on

3. המרקם שלו פשוט חלומי! בניגוד לתרסיסים השונים, פאנטום מגיע בפורמולה מוקצפת, רכה ואוורירית הנספגת בקלות בשיער ומוסיפה לו לחות מבלי להכביד עליו או ליצור תחושת שומניות וכובד.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by אמיקה ישראל (@amika_il) on

מומלץ במיוחד לאחר אימוני כושר שכן האפקט נותר גם ביום שלאחר השימוש ובניחוח נפלא. עוד חשוב לדעת כי הפורמולה החדשה כוללת רכיבים המחליקים את השיער ומונעים ממנו קרזול ופריזיות, תוך כדי הזנה והעשרה שלו בלחות.

שיהיה לכן Good Hair Day ????