איך לרענן את השיער אחרי אימון כושר?

כושר זה אושר, כל אחת יודעת. האדרנלין ששוטף את הגוף, האנדורפינים שמשתחררים בגוף והגוף שמתחזק. לא משנה אם את מעדיפה אימון כוח או לפרוק את העצבים בקיקבוקסינג, דבר אחד בטוח – השיער שלך יעבור את האימון יחד איתך, אבל בניגוד לגזרה המתחטבת, לרוב תסיימי את האימון עם קרקפת שומנית, קשרים, שיער לח מזיעה ועיצוב שראה ימים יפים יותר.

אז מכיוון שממש חשוב לנו לעזור לך להתמיד בכושר, ואנחנו לא מוכנות שהשיער יהיה תירוץ, הנה כמה טיפים שיעזרו לך לרענן את השיער בין אימון לאימון.

שמפו יבש – מוצר חובה למתאמנת המתמידה! הדריי שמפו שלנו, perk up, מבוסס על עמילן אורז הידוע ביכולתו לספוח שומן מבלי להלבין או לייבש את הקרקפת.

טיפ קטן – כמה התזות קלות על שורשי השיער עוד לפני האימון יעזרו לשלוט בכמות השומן המופרשת ולתחזק שיער נקי ומטופח.

לאלו המעוניינות לרענן את השיער מבלי לאבד לחות, השמפו היבש המוקצף שלנו – phantom מומלץ במיוחד ומתאים לכל סוגי השיער ובמיוחד לבעלות שיער יבש, מתולתל, שיער צבוע או שיער שעבר החלקה. הפורמולה החדשנית של הפנטום, הכוללת גם היא עמילן אורז, מחייה את מראה השיער ומעניקה לו מראה מושלם, גם ביום לאחר השימוש.

להשלמה, ישנו קונדישינר יבש המעניק רכות וזוהר גם לשיער עייף אחרי אימון אינטנסיבי, בזכות תמצית אובליפיחה אשר מזינה ומשקמת שיער פגום.

הבונוס מגיע בדמות בושם מקסים לשיער בניחוח החותם של מוצרי אמיקה, שמבשם את השיער מבלי לייבש אותו ומרענן את הנפש והגוף!

חשוב לך לצאת פלולס מהאימון?

במידה ואת ממשיכה לדייט לוהט או פגישה חשובה וקריטי לך מראה מהוקצע ומהודק, קחי איתך בתיק מיני מחליק שעובד כמו גדול ועוזר במיוחד לשלוט בקצוות השיער הקטנות ליד המצח, שם לחות ורטיבות משפיעות על הנטייה של השיער להסתלסל ולהתקרזל.

מיני מחליק סגול

בעת אימון השיער נוטה להסתבך בקשרים ולכן אל תשכחי לקחת בתיק הכושר גם מברשת מתירת קשרים על מנת לסרק את השיער ולהמריץ את הקרקפת.

ולמקרה שכל מה שחסר לך הוא  תיק – דאגנו לך ל-תיק ממותג ומושלם לחדר כושר

תיק ממותג של אמיקה
שיהיה אימון מדהים!

לכל מוצרי אמיקה – הקליקי כאן