כל סוגי השיער מוזמנים: חוגגים חברות, שייכות ואת המגוון האנושי עם אמיקה כל סוגי השיער מוזמנים: חוגגים חברות, שייכות ואת המגוון האנושי עם אמיקה

כל סוגי השיער מוזמנים: חוגגים חברות, שייכות ואת המגוון האנושי עם אמיקה

היי לך, רצינו לקחת רגע להציג את עצמנו מחדש!
אנחנו אמיקה, וחשוב לנו שתדע.י שאנחנו חברים שלך. אנחנו חבורה של יוצרים, מעצבי שיער, כימאים וחובבי מוצרים שרוצים לשתף את אהבתנו לטיפוח ועיצוב שיער עם כל אחד ואחת מכם!

אמיקה היא חברה

"אמיקה ידועה במוצרים בעלי רמת יעילות גבוהה ואריזות צבעוניות ומהנות, אבל היה לנו חשוב להציג מסר מותג המבהיר בצורה ברורה את המטרה שלנו.
עכשיו יותר מתמיד, אנשים רוצים לתמוך במותגים אשר חולקים את הערכים שלהם ובו זמנית מספקים להם מוצרים יעילים, חוויית משתמש טובה ונגישות" כך מצהירה צ'לסי ריגס, נשיאת מותג אמיקה העולמי.
"למרות שאמיקה התפתחה ללא שיעור מאז הקמתה ב-2007, ה-DNA שלנו נותר כמו שהוא. המהות שלנו כמותג המתאים לכולם וחוגג את הביטוי העצמי נובעת מכך שאנחנו "אאוטסיידרים" בתעשיית הביוטי. במקרה שלנו, המשמעות של "להיות חברים" היא להעניק מקום בו כולם מרגישים מוזמנים ב-100% ויכולים לבטא את עצמם בחופשיות. בלטנו בפתיחות, חיוביות וכיף.
בעצם הבהרת המהות שלנו – אנחנו שואפים להמשיך למשוך אנשים בעלי אותו קו מחשבה, בין אם כלקוחות, עובדים או שותפים עסקיים, ולהמשיך להעניק לכל מי שמתקשר איתנו תחושת מטרה מחודשת – במטרה להבטיח שכולם מוזמנים, תמיד."

עכשיו כשהבנת מי אנחנו, הגיע הזמן להסביר ולהעמיק:

משמעות המילה אמיקה היא חברה

השם אמיקה משמעותו חברה (friend) בשפת אספרנטו והוא מסמל את אמונתנו בכוחה של הקהילה וביופי הקיים במגוון האנושי. המשמעות היא שכל החלטה שלנו נעשית מתוך המקום והמבט של  להיות חברה.
אנחנו משתמשים בזה בתור קו מנחה, אך המחויבות שלנו להיות חברה לא מפסיקה רק איתך, אנחנו גם חברים של הסביבה.

אנו עובדים קשה במטרה להיות נקיים וירוקים יותר. החל מ-2021 התחלנו להמיר את כל אריזות הפלסטיק שלנו כך שיכילו עד כ-90% פלסטיק ממוחזר, במטרה לצמצם ייצור פלסטיק חדש.
המוצרים שלנו אינם מנוסים על בעלי חיים, רובם טבעוניים והם מלאים ברכיבים מזינים ונפלאים. בנוסף מוצרי אמיקה אינם מכילים סולפטים*, פראבנים, פתלטים ורכיבים מפוקפקים נוספים.

אמיקה היא חברה של כולם, כך שאנחנו תמיד שמחים לתרום חזרה לקהילה.
חברת אמיקה העולמית תורמת 1% מכל הרווחים שלה למטרות הקרובות לליבה, ביניהן: NAACP, HairToStay, Black Lives Matter, Know Your Rights Camp, + PBA Covid-19 Relief Fund.

משמעות המילה אמיקה היא חברה

נולדה בברוקלין וצמחה במספרות

חברת אמיקה נוסדה בברוקלין, ניו יורק, ואנו חוגגים את המורשת הזו בכך שאנחנו שוברים חוקים חסרי הגיון ודוחפים את גבולות עולם הביוטי. בברוקלין יצירתיות ותרבות הן דרך חיים ואמיקה שואבת השראה מכל מה שקיים סביבה.
בעוד המותג הוקם בברוקלין, הוא צמח במספרות. משמעות הדבר היא שכל מוצרי טיפוח השיער ועיצוב השיער שלנו הם יעילים ביותר, בעלי רמת ביצוע גבוהה וטובים לשיערך.
אך אל דאגה, אין צורך להיות מעצבי שיער בשביל להוציא את המיטב מהמוצרים שלנו. אנחנו דואגים לך לתוצאות כמו במספרה – בבית, תוך שימוש במוצרים המכילים רכיבים באיכות הגבוהה ביותר.
שמעת פעם על פרי האובליפיחה? מדובר ב"סופר פרי" המהווה אחד מהמקורות הצמחיים הבודדים של חומצת השומן אומגה 7, המסייעת בהגברת ייצור קולגן – מה שהופך אותו ל"גביע הקדוש" בכל הקשור לבריאות השיער והקרקפת. מדובר ברכיב חותם אשר קיים בכל מוצרי הטיפוח שלנו.

חברת אמיקה נוסדה בברוקלין, ניו יורק

כל סוגי השיער מוזמנים

באמיקה, כל סוגי השיער מוזמנים. לפני שמונה שנים התחלנו עם 6 מוצרים ועכשיו המגוון שלנו כולל 10 סדרות ייחודיות בעלות חוזקות שונות, במטרה להעניק מענה לכל סוג שיער, טקסטורה או סגנון.
המוצרים שלנו משקמים, מזינים, מתקנים גוון בלונד, מטפחים תלתלים, שיער צבוע ועוד… ובטוח יש סדרה שמתאימה עבורך!

לא רק שיש לנו מוצרים לכל סוג שיער, אנחנו גם חוגגים ומציגים שיער מכל אורכות החיים.
אנחנו מחויבים לכל המגוון האנושי ומקדמים זאת בכל היבט של המותג, במטרה שכולם ירגישו רצויים.

כל סוגי השיער מוזמנים

כמו תמיד, אנחנו כאן בשבילך, אם יש לך צורך.
ניתן ליצור איתנו קשר בצ'אט, במייל, באינסטגרם ובפייסבוק.
אנחנו גאים להיות חברים שלך ונמשיך לעבוד קשה כדי לספק לך גאווה בנו בחזרה.

*מלבד השמפו לשיער שומני clarifying – אשר מכיל מידה מסוימת של מלח לטובת ספיחת השומניות וקבלת תוצאה טובה ומהירה.

רשימת המשתתפים בסרטון:
אורנה גטניו | רות אסרסאי | קייסי זפטה | אוהד חורי | ג'ין אסימנג | עדן יוחנן | ענבר בן הרוש | ליאור כהן | מורן שרון וולך | אלעד עוזרי | נעם כהן | ראוון חלאבי | טל רופ | ניצן אוהלי מרון

אמיקה כאן בשבילך