מייבש שיער מומלץ ובריאותי של אמיקה POWER CLOUD 2300

הקליקי לסוגי מייבשי השיער שלנו

מייבש שיער מומלץ של אמיקה – הכירו את מייבש השיער שלנו – POWER CLOUD 2300!

גם אופנתי ויפה וגם מעוצב בטכנולוגיה חדשנית שנועדה להגן על שיערך מפני החום ולהותירו רך ונעים למגע!

מייבשי השיער של אמיקה הינם בעלי טכנולוגית עיצוב חדשנית ביותר והיחידה בארץ המאפשרת לך ליצור בקלות ובמהירות עיצובי שיער מקצועיים ובו זמנית לשמור על שיער בריא, רך כמשי, לח ומסודר לאורך כל היום או כל הלילה.
זה כבר לא רק עוד מכשיר שמוציא חום ליבוש השיער, אלא מכשיר מקצועי לטיפולי שיער מתקדמים!

שני וסתים שונים במייבש:

  1. מצב פלוס (+ צד ימין – אור כחול) יונים חיוביים שמשחררים את אדי המים מבלי לפגוע בשיער. נשתמש בו בתהליך עיבוד וייבוש השיער או במידה ונרצה ליצור נפח בשיער.

  2. מצב מינוס (- צד שמאל – אור ירוק) יונים שליליים לסגירת קשקשי השיער (קוטיקולות) ועיצוב השיער ללא חשמל סטטי. מותיר אותו רך, נעים למגע ועמיד בפני חדירת לחות ונזקי היום יום. נשתמש בו בבואנו לעצב את השיער.

מייבשי שיער מומלצים וחדשניים

מילון: קשקש שיער (קוטיקולה) – השכבה הראשונה והחיצונית בשערה, הבנויה מקשקשים שחופפים זה על זה ונראים כמו רעפים קטנים.

מייבשי השיער הנפוצים בישראל הינם חזקים מאוד, בעלי מצבי חום וקור בלבד ומייבשים באמצעות שידור יונים שליליים. תפקידם של היונים השליליים הוא לסגור את קשקשי השיערה, פעולה הגורמת לפיצול ושבירה של השיער בזמן הייבוש מנוזלים, בעקבות הלחץ הקיטורי והתאדות המים בשיער.

מייבש שיער מומלץ לכל סוגי השיער, לשמירה על שיערך בריא ורך. מייבש השיער של אמיקה בטכנולוגיה החדישה מכיל יונים שלילים וחיובים – מייבש שיער במצב יונים חיוביים לא זקוק לאותו כוח שמייבשי שיער אחרים צריכים. וסת היונים החיוביים יסייע להתרחבות קשקשי השיער ויאפשר לאדים ולמולקולות המים להתאדות בבטחה מהשיערה ולמנוע את השבירה והפיצול. מייבשי השיער בטכנולוגיה החדישה, יאפשרו לך להגן על מבנה שיערך בעזרת וסת יונים חיובים ויונים שליליים.​

מייבש שיער מומלץ - the power cloud

טיפים לשימוש במייבש על מנת להגן על השיער:

  • התיזי מגן חום לפני השימוש במכשיר כגון פריימר הוויזרד שגם מסייע בהתרת קשרים, מקצר את זמן ייבוש השיער באופן משמעותי ומונע חשמל סטטי.
  • עיצוב השיער בעודו רטוב עשוי לגרום לשיער להתייבש ולאבד את המראה הטבעי, את הברק ואת צבעו, מה שעשוי להוביל לנזקי שיער בלתי הפיכים. כדי להימנע מנזק לשיער בעת ייבוש שיערך כווני את וסת היונים למצב חיובי וייבשי את שיערך בבטחה. בשלב השני כששיערך יבש, כווני את וסת היונים למצב שלילי ועכשיו התחילי בפעולת עיצובו.
  •  ליצירת מראה בעל נפח, השאירי את מייבש השיער על וסת היונים החיוביים והיעזרי בספריי שמפו יבש או בספריי טקסטורה.
  •  יצירת מראה מבריק וגמיש, העבירי את וסת היונים למצב שלילי שיסייעו בסגירת קשקשי השיער והיעזרי בשמן טיפולי או בסרום האובליפיחה של אמיקה. עיצוב באופן זה יעניק לשיערך מראה מלא ברק ללא חשמל סטטי וללא נפח.
  •  לשיפור פעולת המסכה, השמן או האמפולה מומלץ להותיר את החומר למספר דקות על השיער ולאחר מכן לייבש את השיער כשהווסת נמצא על מצב יונים חיוביים. פעולה זו תגרום לפתיחת קשקשי השיערה ולהחדרת המסכה ולהענקת  טיפול אינטנסיבי.

נתונים נוספים על מייבש שיער מומלץ – דגם POWER CLOUD 2300:

  • בעל מנוע AC 2300W וזרם ישיר אשר מאפשר חום יציב אחיד חזק ובריא לעיבוד השיער
  • פונקציות ייבוש – קור / חום/ חום גבוה
  • נורית חיווי וסת יונים: מצב שלילי ( אור ירוק ) / מצב חיובי (אור כחול).
  • כבל מסתובב ב 360 מעלות
  • בקר ON/OFF
  • בעל טכנולוגיית חימום אינפרא אדום מרוחק, המחמם את השיער מפנים השערה עד לפני השטח ומצפה אותה בשומן השיער הטבעי.
  • מייבשי שיער מומלצים ומותאמים גם לשימוש מקצועי במספרות.
  • קיים במבחר עיצובים אופנתיים מרהיבים: סגול / כתום / ורוד.

לרכישת מייבש שיער – לחצו כאן