אמיקה בשבוע האופנה לכלות בניו יורק

מעצבת האופנה הישראלית ברטה כבשה את מסלולי שבוע האופנה בסתיו 2019, כאשר על מראות השיער המלווים והמוקפדים מנצחת ביד רמה המנהלת האמנותית הגלובלית של אמיקה – נאימה לה פונד.

מראה שיער כלתי הוא חלק בלתי נשכח מהטוטאל לוק של כל כלה, לא פחות מהשמלה, האיפור והאביזרים. אז מהו החזון של נאימה לכלות של סתיו 2019 מבית ברטה – וכיצד תוכלי להשיג את הלוק הנכסף בשימוש במוצרים ביתיים?


על מנת להשיג את התוצאה הכלתית המבוקשת, נזדקק לכמה ממוצרי הדגל של אמיקה:
ספריי בומבשל blowout spray, סרום מגן חום blockade heat defense serum, חימר לשיער heist molding blend, ספריי חזק headstrong, שמפו יבש perk up dry shampoo ומחליק קונפידנט The confidante.


יש לחלק את השיער לשביל בצד לכיוון שמאל, ולהרטיב קלות את מרכז השיער ("הכתר"). להתיז ספריי בלואווט על השיער שחילקנו ובשימוש במברשת לייבש את השיער באופן חלק ושטוח אל מאחורי האוזן. לאחר מכן יש להתיז על השיער כמה התזות של סרום מזין, ניתן לדלג על שלב זה במידה והשיער הוא מאוד דק או קצר, ולהחליק את השיער בצורה ישרה ככל האפשר בשימוש במחליק הקונפידנט כלפי מטה. יש להשתמש במעט חימר של אמיקה ובמסרק דק על מנת להדק את השיער המוחלק אל מאחוריי האוזן, ולרסס ספריי חזק במיוחד – הדסטרונג על מנת לוודא כי כל שיערה מהודקת במקומה. בשימוש באותם ספריי ומסרק יש להחליק ולהדק את השיער החל מהשביל ועד לאזור מאחורי האוזן, בעוד שהחלק התחתון של השיער נשאר משוחרר וחופשי. במידה והשיער נראה מעט מבריק ניתן לרסס שמפו יבש perk up.
לפינוש הלוק – סרט נסיכותי בשיער התואם לשמלה.
וזהו, את מוכנה לצעוד במורד החופה עם תסרוקת חלומותיך, מבושמת בניחוח משכר של אובליפיחה המזוהה עם מוצרי אמיקה! קולולו!