מוצרי הזנה לשיער של אמיקה

לאחר שלב החפיפה והמסכה מגיע שלב לא פחות חשוב והוא הזנת השיער בחומרי טיפוח עשירים בוויטמינים ומינרלים חיוניים שמסייעים בשמירה והגנה עליו מפני נזקי הסביבה ומפני מכשירים לעיצוב השיער.

חומרי הזנת השיער שתמצאי באמיקה הם: שמן טיפולי, סרום שיקומי ופריימר הוויזרד.

כל מוצרי טיפוח השיער של אמיקה מבוססים על פרי האובליפיחה, העשיר בחומצות שומן וויטמינים לייצור קולגן ופרוטאין המסייעים בשמירה על שיער חזק ובריא.

 

שמן אובליפיחה טיפולי 50 מ"ל:

מזין ומחזק את השיער מהשורש ועד הקצוות, ניתן להשתמש על שיער יבש או רטוב, מומלץ כטיפול משקם יומיומי

Amika Oil Treatment

מזה מאות שנים שמן האובליפיחה ידוע בתכונותיו המשקמות מרפאות והמגנות וכל זאת מבלי לפגוע בנפח, בריאות וחיוניות השיער. לשמן האובליפיחה כושר חדירות גבוהה ולכן פעולתו על סיבי השיער אפקטיבית, הן מבחוץ והן מבפנים. שמן האובליפיחה מאזן את רמת ה PH והלחות ומקבע אותם לשערה ובכך מעניק ריכוך ההופך כל סירוק ועיצוב שיער רטוב או יבש לקל, נוח, נעים ורך. מותיר תחושה נעימה וניחוח נפלא.

התוצאות מדהימות: שיער נקי, חזק ובריא, ללא קצוות מפוצלים וללא חשמל סטטי, בעל ברק ומראה רך ונוצץ כמשי.

מאז הצלחתו של שמן האובליפיחה המשיכה אמיקה בייצור מוצרי טיפוח נוספים על בסיס הפרי הייחודי וכיום תוכלו למצוא שלל מוצרי טיפוח איכותיים ומוצלחים מאוד המספקים מענה ופתרון לכל סוג שיער ולכל סוג עיצוב רצוי.

לרכישה

 

סרום טיפולי מגן חום 50/100 מ"ל:

מבוסס על סיליקונים, מגן מחום, משקם את השיער ומזין את השיער, מתאים מאוד לפני השימוש במסלסל או מחליק.

Amika Heat Defense Serum

סרום האובליפיחה של אמיקה משלב שלושה מוצרים באחד: הגנה בפני חום, שיקום שיער ועיצוב שיער. הסרום מכיל את שמן האובליפיחה המפורסם, ויטמינים ומינרלים, מספק הגנה מפני החום של מייבש השיער ומחליק השיער וגם מפני נזקי מזג האוויר. הסרום משקם קצוות, מעניק ברק, ונפח ומשמש גם כתכשיר לעיצוב השיער ונטרול חשמל סטטי. מותיר תחושה נעימה וניחוח נפלא. מתאים גם לשיער שעבר תהליכים כימיים כגון: צבע, החלקה, הבהרה וכו'.

לרכישה

פריימר הוויזרד – ״הקוסם״ 30/118 מ"ל:

מבוסס על שמנים וסיליקונים, מתיר קשרים, מקצר את זמן ייבוש השיער, מגן מחום, מומלץ לשימוש על שיער רטוב לפני סירוק ולפני פן

פריימר לשיער המבוסס על שמן האובליפיחה ומכיל ויטמינים ומינרלים החיוניים לבריאות השיער. מתיר קשרים, מזין את השיער, נספג בקלילות, אינו מותיר תחושת שמנוניות ומהווה בסיס מושלם להגנה מחום לכל סוגי השיער ולכל סוגי העיצוב.

מקצר את זמן תהליך ייבוש השיער ומותיר אותו אסתטי, רך, קורן ומוגן מפני נזקי הסביבה. מגיע באריזת תרסיס קלת משקל ונוחה לשימוש.

מתאים גם לשיער שעבר תהליכים כימיים כגון: צבע, החלקה, הבהרה וכו’.

לרכישה

מוצרי הטיפוח השונים של אמיקה מיועדים לכל סוגי השיער ועונים על כל מענה, החל משמפו ללא סולפטים לניקוי יסודי, מסכת הזנה לסוגי שיער שונים, סרום מגן חום או שמן טיפולי, קרם מעולה לתלתלים, ספריי לעיצוב השיער המותיר תחושה נעימה ושמפו יבש מהטובים שקיימים בשוק. הטכנולוגיה שלנו כל הזמן מתחדשת בהתאם לטרנדים האופנתיים ואנו ממשיכים לעבוד על מוצרים חדשים שיתנו את המענה הטוב ביותר לשיערך.

מוצרי הטיפוח לשיער של אמיקה קלים לשימוש, מריחים נפלא, מעוצבים בצורה צבעונית וידידותית שמכניסה עניין לשידת הטיפוח שלך והכי חשוב – נותנים תוצאות מקצועיות ועוזרים לך להתגבר על הנזקים שלרוב מזוהים עם שיטות העיצוב הנפוצות.

*רוב מוצרי אמיקה מתאימים גם לשיער שעבר תהליכים כימיים כגון: צבע, החלקה, הבהרה וכו'.

לכתבות נוספות לחצו כאן