שמפו סילבר לשמירה על בלונד מושלם!

החל ממרילין מונרו האיקונית ועד כוכבות צעירות כמו ריטה אורה וטיילור סוויפט, הבלונד הוא תמיד באופנה. ידוע כי בלונדיניות נהנות יותר – מבטים, מחמאות, תשומת לב… וגם שיער יבש ופגום, דהוי וחסר זוהר. החשש הגדול ביותר של כל בלונדינית הוא אובדן הגוון הטהור, הקר והנקי של הבלונד לטובת "צהבת" – השתלטות של גוונים צהובים, כתומים ואפילו חרדליים. אז איך ניתן לשמור על גוון בלונד טהור ומושלם לאורך זמן?

A post shared by Elle Magazine (@elleusa) on


שמפו ומרכך סגולים לשימוש ביתי! כשחושבים על זה, יש הגיון בדבר שכן על גלגל הצבעים, סגול וכתום הם גוונים מנוגדים ולכן משלימים. כלומר, שימוש בשמפו סגול ינטרל את תת הגוון הכתום, וישמר את הבלונד הבהיר והזוהר. מושלם!

View this post on Instagram

A post shared by אמיקה ישראל (@amika_israel) on

השמפו והמרכך מסדרת Bust your brass מגיעים בגוון סגול עז ולא רק ליופי – הפיגמנט הסגול מנטרל את הגוונים הצהובים והכתומים ומשיב לשיער את גוון הפלטינה הטהור והמושלם כאילו בדיוק יצאת מהמספרה!

הפורמולה המכילה פיגמנט אולטרה סגול תסייע לנטרל את גווני הפליז הצהבהבים (Brass), תשיב לשיער גוון פלטינה טהור ותבטיח כי שיערך יישאר בהיר ושטוף אור. המוצרים הללו מתאימים לא רק לשיער צבוע לבלונד אלא גם לשיער כסוף או אפור.
הטרנד של צעירות הצובעות את שיערן לאפור, לבן-פלטינה או אפרפר לבנדר שוטף את האינסטגרם, ושמירה על גוונים קרירים אלו תהיה הרבה יותר יעילה בשימוש בשמפו סגול.
גם שיער אפור טבעי יאהב את השמפו הסגול – שיער שיבה נוטה להיות צהבהב ולכן גם את מוותרת על צביעת שיער ומאמצת את שיער השיבה הטבעי שלך (שיא הסטייל), שמרי עליו מטופח וזוהר עם שמפו סגול שיעניק לך מראה אצילי ומלכותי.

View this post on Instagram

A post shared by amika (@amika) on

אז איך שומרים על השיער מפני "מגיפת הצהבת" ומשמרים את הגוון הבלונדיני המושלם?
לאחר חפיפה בשמפו סגול של אמיקה, מרחי את המרכך הסגול על שיער לח ועסי אותו לכל אורך שיערך מהמרכז לקצוות. הניחי למרכך להיספג אל השיער במשך 2-3 דקות ולאחר מכן שטפי את שיערך. מתאים לשימוש בכל חפיפה.
ותמשיכי לסובב ראשים.

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on