10 טיפים לפיתוח מנהיגות שכל אישה צריכה להכיר | אמיקה מארחת את גליה תורן חן 10 טיפים לפיתוח מנהיגות שכל אישה צריכה להכיר | אמיקה מארחת את גליה תורן חן

10 טיפים לפיתוח מנהיגות שכל אישה צריכה להכיר | אמיקה מארחת את גליה תורן חן

לכבוד יום האישה הבינלאומי 2021 אנחנו גאות לארח את גורו הביוטי והאסטרטגיה, גליה תורן חן, מגישת התוכנית "מילון היופי" ברשת (ערוץ 13) ומחברת הספר "יוצאת מן הכלל" – מנהיגות נשית,
לשיחה על נוכחות נשית בלתי מתנצלת בזירות ההשפעה.

איך לפתח נוכחות בעמדות השפעה? איך להשתמש בניחוח חותם כדי להיות בלתי נשכחת ולכבוש יעדים?
ומה הקשר בין טיפוח למצב רוח?

גליה תורן חן, חברה ותיקה שלנו ב"אמיקה", חולקת איתנו טיפים מנצחים שכל אישה צריכה לאמץ כדי להפוך לחברה הכי טובה של עצמה!

20% מהכנסות הספר "יוצאת מן הכלל", יתרמו לעמותות המעודדות עצמאות כלכלית לנשים נפגעות אלימות.

בואו נצא לדרך, מוכנות לזה?

1. אל תזלזלי בכוחו של החיצוני להשפיע על הפנימי – מחקרים מוכיחים שטיפוח החלקים החיצוניים של האישיות שלנו, כמו העור והשיער משפיע באופן ישיר על ההישגים ועל היכולות שלנו.
אפילו טקס טיפוח קצר כמו חפיפה ועיצוב שיער יכולים לשפר את תחושת האושר והביטחון שלנו.
רוצה לנצח? טפחי את היופי החיצוני והפנימי שלך במידה שווה והשאר כבר יגיע.

2. תני ליתרונות הנשיים שלך להתבטא – יום מוצלח מתחיל בשימוש בניחוח נשי שילווה את הנוכחות שלך עד הלילה.
מחקרים מוכיחים כי לריח יש השפעה ישירה על המוטיבציה שלנו.
שימוש ב-בושם לשיער של אמיקה שמשלב בתוכו ניחוחות נשיים כמו וניל וורדים, יעניק לנוכחות שלך בידול ונוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה. שימוש בבושם לשיער יעיל יותר מבושם לגוף, משום שצפיפות בלוטות השומן בקרקפת מעניקה עמידות יוצאת דופן לכל התזה.

אל תשכחי שלהיות מנהיגה משפיעה, פירושו לשמר את "הניחוח" הנשי שלך: הכלה, שיתופיות, יצירת שיח פורה ועבודת צוות המצמיחה אנשים.

3. את המותג! השתמשי בכוחם של החושים שלך – אנחנו מתאהבים במותגים באמצעות החושים שלנו: ראיה, שמיעה, מגע, טעם וכמובן ריח- שהוא החוש בעל הזיכרון הארוך ביותר.
כל מוצר לטיפוח ולעיצוב השיער מבית אמיקה פותח מתוך מחשבה על חמשת החושים. אם גם את רוצה להפוך למותג בתחומך, כדאי לך להשתמש בניחוח חותם שמזוהה איתך.

"ניחוח החותם" שלנו, יהפוך לחתימה אישית שאת נושאת איתך לכל מקום ומקבלת עליה הרבה מחמאות. במעבדות המותג בארה"ב פותח בושם לשיער באותו הניחוח המפורסם, המבוסס על ניגודים מהפנטים: פריחת הדרים, עץ אלגום, וניל, ורד ופולי טונקה בניחוח שוקולדי- יאמי!!

4. בחרי את המילים הנכונות – האדם שאת מדברת אתו בתדירות הגבוהה ביותר הוא את, כדאי שתגידי לעצמך את המילים הנכונות. כשאת מדברת העדיפי מילים מקדמות על פני מילים חוסמות.
למשל: "כאשר אסגור את העסקה, אפנק את השיער שלי בערכת מוצרים חדשה", במקום: "אם אסגור את העסקה, אפנק את השיער שלי…".

5. אל תתנצלי על עצם קיומך – נשים רבות מרגישות "מוגזמות", כאילו נוכחותן בולטת מדי… אין דבר כזה!
אם אתן שואלות את עצמכן: "לאן אני אלך ככה? האם עיצוב השיער שלי מושקע מדי?" אתן צריכות להחליף את המנטרה.
כשאת לא מתנצלת על עצם קיומך ומרשה לעצמך להתבטא, הסביבה מחזיקה ממך יותר ואת יכולה לדרוש ולקבל את כל מה שמגיע לך, בכל זירה. את המלכה!

6. היצירתיות שלך היא נכס משמעותי – השנה האחרונה הוכיחה זאת מעבר לכל ספק, יצירתיות היא נכס ותנאי להצלחה. מי שיודעת לשנות ולהשתנות באופן גמיש ויצירתי בהתאם לתנאי הסביבה הופכת לאשת קריירה מנצחת.

בדיוק מסיבה זו, אמיקה כמותג שיער עכשווי מציעה שפע של פתרונות יצירתיים למגוון עצום של סוגי שיער.
דאגה אחת כבר ירדה לך מהראש-את והשיער הנפלא שלך, פנויים להיות יצירתיים יותר.

7. האישה הנוספת בחדר – ככל שאנחנו מתקדמות במעלה סולם הדרגות, כך אנחנו פוגשות פחות נשים. מסתבר שכאשר יושבת לצידנו אחות לדרך, אנחנו מעזות להתבטא יותר.
אם את נמצאת לבד בראש הפירמידה, פשוט דמייני את האישה הנוספת בחדר ועשי ככול שביכולתך לקדם נשים לתפקידים משפיעים.

8. תתכונני, אחותי! – את נכנסת לראיון עבודה או לפרזנטציה חשובה, הגיעי מוכנה לכל שאלה ולכל תפנית בעלילה. לפני כל מפגש משמעותי התכונני היטב והכיני תרחישים אפשריים. השקיעי בעיצוב השיער כי כולנו יודעות עד כמה "Good hair day" מוסיף לנו לביטחון העצמי.
ממש לפני שאת נכנסת תני לשיער שלך בוסט נוסף של ניחוח בעזרת הבושם לשיער של אמיקה שניחוחו העצי יכול להוסיף לשפת הגוף שלך המון כריזמה. חשוב שתדעי שהבושם מכיל רכיבים מטפחים ואין מגבלה על מספר ההתזות ליום. פשוט ליהנות משובל של ניחוח מהפנט.

 9. דעי מה את שווה – חינוך מגדרי מעודד ילדות להיות "נחמדות", "נעימות" ו"צנועות" ולכן קשה לנו יותר להכיר בערך עצמנו.
בזירה העסקית הערכים הללו מכשילים אותנו. חשוב שתלמדי לקחת את מקומך הראוי בחזית ולחבק מחמאות כשהן מגיעות. נשים רבות נוטות להדוף מחמאות מתוך מבוכה. זה הזמן לחבק מחמאות ולהשתמש בהן כדי להגביר את תחושת הערך שלך.

10. NEXT –  מה שחשוב הוא הדבר הבא והאם את מוכנה לקראתו. נכשלת? נפלת? פוטרת? הביטי קדימה אל הדבר הבא והתמקדי בפיתוח היכולות שחסרות לך כדי להצליח בפעם הבאה.
זה כל מה שחשוב. אין טעם להתייסר על מה שהתקלקל בדרך, יש המון טעם בהשקעה בלמידה. בהצלחה!

רוצות ללמוד עוד ולהנהיג את הזירה שלכן בביטחון?
הספר "יוצאת מן הכלל" מאת גליה תורן חן  זמין אונליין באתר גילטי ו-באתר סטימצקי | ובחנויות הספרים "סטימצקי" ו-"צומת ספרים".

את מוזמנת לשלוח שאלות ובקשות לצוות המומחים של אמיקה, תמיד נשמח לענות!
שיהיה לך good hair day ויום האישה שמח ????
לכל מוצרי אמיקה הקליקי כאן