קרקפת שומנית או יבשה מהחורף? את ממש לא לבד…

החורף מגיע, איזה כיף! לצד המרקים המפנקים, אופנת השכבות וההתכרבלות המתבקשת, נראה גם מגוון תופעות המאפיינות את העור והשיער – למשל, קרקפת שומנית. כן, דווקא בחורף! יש המקשרים קרקפת שומנית לחוסר היגיינה, אולם האמת היא כי התופעה יכולה להיגרם דווקא מחפיפת יתר או שימוש במוצרים לא מתאימים. כמו כן, לעיתים נראה קרקפת שומנית דווקא עם שיער יבש, או שיער שומני עם קרקפת יבשה. החדשות הטובות הן כי כיום יש מגוון פתרונות להתמודדות עם קרקפת בעייתית ולכל סוגי השיער!

אז מה עושים עם קרקפת שומנית? אחד המושגים החמים של התקופה האחרונה הוא "דיטוקס" – ניקוי רעלים.
מוצר חובה לקרקפת שומנית מסדרת הדיטוקס של אמיקה הוא reset – שמן ניקוי לקרקפת.
השמן מבצע ניקוי עדין לקרקפת לפני חפיפת השיער, תוך סילוק רעלים, המרצת זרימת הדם בקרקפת והחדרת חמצן ולחות לעומק הקרקפת – ובכך תורם לקבלת קרקפת בריאה ומאוזנת.

הפורמולה בעלת טכנולוגיה מיוחדת של משיכת הלכלוך החוצה מהקרקפת בדומה למגנט במטרה לסלק אותו ובנוסף להסיר הצטברות של תכשירים, זאת מבלי לפגוע בשמנים האתריים של העור. הפורמולה מכילה פילינג חימר ורוד ופחם עץ אשר סופגים רעלים, לכלוך וחומרים מזהמים מהשיער ומהקרקפת.

כמו כן, מכילה מנתול לוקטייט, מנתול ומנתול גליצרין אצטל הפועלים יחד כדי להמריץ, לרענן ולעורר את הקרקפת באמצעות תחושת קרירות, רעננות ועקצוץ קל. תמצית של פרח “כובע הנזיר” פועלת יחד עם עוד 7 תמציות צמחים כדי לעודד ויטמינים נוגדי חמצון וזרימת חמצן לקבלת קרקפת בריאה ומאוזנת. שמן החמנייה מפרק לכלוך חזק המומס בשמן, בעוד ששמן האובליפיחה מחזיר לקרקפת את נוגדי החמצון והלחות נחוצים לה.

שמן reset מתאים לכל סוגי השיער – שומני, יבש או רגיל, והוא נטול סולפטים, פראבנים וללא ניסויים על בעלי חיים.

כמו כן נזכיר את הפתרון המיידי לקרקפת שומנית – שמפו יבש!
שמפו יבש perk up, המבוסס על עמילן אורז, פשוט סופח את השומן משורשי השיער ומרענן אותו בין אימוני כושר או סתם כך בין חפיפות. השמפו היבש שלנו מתאים לכל סוגי השיער, אינו מכיל אלומיניום או טלק ואינו מותיר אבקה לבנה.

מה עושים במקרה של קרקפת שומנית ושיער יבש הזקוק לרענון בין חפיפות – מבלי לאבד לחות? השמפו היבש המוקצף phantom הוא פתרון נפלא למצב זה. הפורמולה המוסית והרכה שלו מועשרת אף היא בעמילן אורז, ובנוסף לכך מרככת ומעניקה לחות לשיער מבלי להכביד עליו – מתאימה במיוחד לבעלות שיער יבש, מתולתל, שיער צבוע או שיער שעבר החלקה, המעוניינות להעניק נפח לשורשים שטוחים או לרענן את השיער בין חפיפות, מבלי לאבד לחות. מומלץ במיוחד בחורף, שבו נשתדל להימנע מיציאה עם שיער רטוב או לח מהבית.

מוצר נפלא נוסף, המועיל מאוד לקרקפת יבשה, מגורה ומקושקשת, הוא מסכת הקשקשים שלנו – מסכת TAKE CARE העוזרת לטיפול בקשקשת, משקמת ומזינה, על בסיס שמן האובליפיחה, מספקת ריכוך, גמישות ומגע משי לשיער וסוגרת קצוות מפוצלים.
מתאימה לקרקפת מקושקשת, יבשה ולבעלות שיער יבש, מרדן ופגום. המסכה מתאימה גם לבעלות שיער רגיל-שמן, במקרה זה מומלץ למרוח אותה בעיקר באזור הקרקפת היבשה.

במקרה של קרקפת שומנית ושיער שומני – שמפו clarifying לשיער שומני מציל את היום!
השמפו הייחודי סופח את השומן ומאזן את רמת ה-PH, מסייע לניקוי יסודי של השיער משאריות לכלוך, הצטברות שומניות שיקום ואיזון הקרקפת.
השמפו אינו מכיל פראבנים וללא ניסויים בבעלי חיים.

אז שיהיה חורף מאוזן, חם ונעים! 💖