כל הטיפים שלנו לשמירה על מברשת הפן החשמלית שלך לאורך זמן

רכשת את מברשת הפן החשמלית האהובה שלנו ואת רוצה לשמור עליה כמו חדשה? לשמירה על אורך חיי המכשיר לזמן רב יש לנקותו באופן קבוע, לפי הוראות היצרן.

איך עושים זאת? ריכזנו לך כאן את כל ההסברים והטיפים שלנו לניקוי ותחזוקה נכונים של מברשת הפן החשמלית, כדי שתוכלי להמשיך ליהנות מאותן התוצאות לאורך זמן ולהשתמש בה שנים רבות!
אפילו איחדנו כוחות עם המאפרת ומעצבת השיער שיר בר (@shirbar_makeup) לסרטון קצר שילמד אותך איך לנקות ולשמור על המברשת שלך.

מברשת פן חשמלית blow 2.0

ניקיון ותחזוקה:

מכשירי חשמל לעיצוב שיער, כמו כל מכשיר חשמלי אחר, זקוקים לניקוי ותחזוקה על מנת לשמר חוויית שימוש נעימה, היגיינית ויעילה. הקפדה על ניקוי ותחזוקה נכונים של מכשירי החשמל לעיצוב השיער יכולה להאריך את חיי המכשיר, לשמור עליו ברמת יעילות גבוהה ואפילו למנוע הרס מוקדם ובלתי הפיך שלו.

1 – חשוב לוודא לפני כל שימוש שפתחי האוורור של המברשת (הקנה + הפילטר) פנויים, ולא חסומים, ומאפשרים מעבר אוויר תקין אל המברשת וממנה:
למברשת הפן החשמלית ישנם כמה פתחי אוורור – האוויר נכנס לתוך המברשת דרך הפילטר בבסיס ידית המברשת ויוצא החוצה דרך הפתחים הרבים על קנה המברשת על מנת לייבש ולעצב את השיער.
לכן, כמו עם כל מכשיר חשמל אשר שואב וזורק אוויר (למשל – מייבש שיער סטנדרטי, מאוורר, מזגן, שואב אבק וכו') חשוב להקפיד על ניקיון קבוע של כל פתחי האוורור – על מנת לאפשר מעבר אוויר תקין לתוך המכשיר וממנו.

במידה וברצונך להשתמש במברשת והפתחים שלה אינם פנויים משיער, אבק או לכלוך – יש לפנות אותם ולהשתמש במברשת רק לאחר שווידאת שכל הפתחים פנויים ומאפשרים זרימת אוויר תקינה!
במקרים בהם הפילטר או הקנה מאוד חסומים לא יתאפשר מעבר אוויר לתוך ו/או מחוץ למברשת וזה עלול לגרום להתחממות יתר של המנוע והמכשיר כולו, ואפילו לסתימה והרס המנוע ו/או המכשיר.
חשוב להזכיר שנזקים מסוג זה אינם מכוסים על ידי כתב האחריות, אשר כולל תקלות יצרן בלבד, לכן במקרים של תקלות שנגרמו בעקבות שימוש/תחזוקה/אחסון לקויים – לא נוכל להחליף או לתקן את המכשיר שלך.

2- איך מנקים את המברשת?

  • ניקיון המברשת יבוצע רק כשהיא אינה מחוברת לחשמל ואינה חמה.
  • לפני כל שימוש או ניקוי יש להסיר שיער ושאריות לכלוך מהמברשת – עם מסרק/מברשת או בידיים.
  • יש לוודא שהפילטר בתחתית המברשת אינו חסום לפני כל שימוש.
  • אין להשתמש במטלית לחה על המברשת. אפשר לנקות את הקנה של המברשת עם מגבון/נייר/מטלית יבשים עם מעט אלכוהול.
  • חשוב לנקות את הפילטר בבסיס המברשת: לפנות ממנו הצטברות של אבק, שיער ולכלוך שעלולים לחסום אותו ולפגוע במברשת. אפשר לעשות זאת באמצעות מברשת יבשה קטנה (למשל מברשת שיניים ישנה שכבר לא בשימוש) או בעדינות עם מחט/סיכה/קיסם.
  • במידה ויש בשיערך קשרים יחסית קשים מומלץ להשתמש במברשת להתרת קשרים לפני השימוש במברשת הפן החשמלית על מנת להתיר אותם לפני ייבוש/עיצוב השיער.

איך לנקות את מברשת הפן החשמלית blow 2.0?

איך לנקות את מברשת פן ראשים מתחלפים Triple Header Brush?

טיפים נוספים לשימוש במברשת הפן החשמלית של אמיקה

  • לצורך הגנה נוספת על השיער מפני חום ישיר מומלץ להשתמש בספריי המגן או בסרום המגן של אמיקה לפני השימוש בחום ישיר על השיער.
  • לתוצאות מקסימליות יש להשתמש במברשת על שיער לח או שיער שיובש במגבת.
  • לשיער עבה/מתולתל/מרדן אנו ממליצות על ייבוש מלא עם מייבש שיער לפני השימוש המברשת.
  • לקבלת נפח מודגש יותר, יש לעבור על השיער החל מהקרקפת ולשים דגש באזור השורשים. מומלץ גם לשלב עם פריימר הנפח לפח brooklyn bombshell לקבלת מראה שופע במיוחד.
  • למראה עשוי במיוחד, ניתן לעבור עם מחליק לאחר השימוש במברשת.

מברשת הפן החשמלית שלנו מיועדת להעניק מראה פן שופע קופצני ומלא, ולא תוצאה מאוד עשויה ברמה של מחליק או מה שנקרא "פן מקלות".
עם זאת, אם את רוצה להגיע עם המברשת לתוצאה של פן במראה יותר "עשוי" יש לנו כמה טיפים שיכולים לעזור לך:

  • יש להשתמש במברשת על שיער לח/יבש ולא על שיער רטוב. לשיער עבה/מתולתל/מרדן אנו ממליצות על ייבוש מלא עם מייבש שיער לפני השימוש המברשת. שימוש במברשת על שיער לא רטוב מידי יעזור לך למנוע עיבוד ייתר של השיער, שיכול לגרום לתוצאה יותר נפוחה או פריזית.
  • כדי להגיע בקלות לשורשים ולכל חלקי השיער מומלץ לעבוד עם המברשת בשכבות ובסקשנים. המבנה של המברשת והזיפים שלה מאפשרים להגיע בקלות לאזור השורשים מבלי לפגוע בקרקפת.
  • הפחיתי את מס' הפעמים שאת עוברת על כל קצוות שיער עם המכשיר + הקפידי על תנועות איטיות: מומלץ לעבור על כל אזור רק 1-2, גג 3 פעמים, בתנועה איטית, ולא להעביר את המברשת במהירות מספר רב של פעמים על אותו האזור (מה שיגרום למראה יותר פריזי). אם קבוצת השיער שעליה את עובדת עדיין זקוקה למעבר נוסף, יש להמתין שהיא תתקרר ורק אז לעבור עליה שוב.
  • לקבלת מראה פחות נפוח נמליץ לך להעניק פחות דגש באזור השורשים בשלב עיצוב השיער, ולעצב את השיער עם המברשת בעיקר מהצד החיצוני של השיער ופחות מהפנימי.
  • דבר נוסף שיכול לסייע לך לקבל מראה מעט יותר עשוי ופחות פריזי הוא להשתמש בקרם האנטי-פריז שלנו לפני השימוש במברשת.