השיער שלי שומני בטירוף, המוצר הזה איזן אותו ושינה לי את החיים

מה זה דיטוקס ולמה הוא נחוץ לאיזון השיער והקרקפת? איך מנקים קרקפת שומנית? ואיך מטפלים בקרקפת יבשה?

למה כולם מדברים על דיטוקס, ניקוי רעלים?    

כחלק ממגמת קידום אורח חיים בריא ונקי, SELF CARE, אנו שומעים יותר ויותר על המונח "דיטוקס".

העולם המערבי מספק לנו שפע, לצד השפע אורח החיים שלנו עתיר גם ביותר מזיקים: החל ממזיקים סביבתיים, תזונתיים, ואפילו רפואיים. הוספת פעולת הדיטוקס לשגרת החיים הפכה למקובלת ואף הכרחית לעיתים. היא צוברת תאוצה ומטרתה סילוק פסולת, טיהור וניקוי עמוק.

כשמדובר בבריאות השיער והקרקפת, ניקוי עמוק היא פעולה חשובה במיוחד. 

מה הקשר בין דיטוקס לשיער  

קרקפת גם היא עור, וכמו שנטפל בקביעות בעור הפנים והגוף, כך גם הקרקפת שלנו זקוקה לטיפול. הקרקפת היא הבסיס לצמיחת השיער שלנו, כשהקרקפת מאוזנת השיער נראה טוב, גמיש, רענן ומלא ברק.

איך נדע שהקרקפת שלנו מאוזנת?
קרקפת מאוזנת היא קרקפת לא שומנית, אך גם לא יבשה. "דיטוקס", או "ניקוי רעלים", הוא למעשה ניקוי וטיהור עמוק שנועד לאזן את הקרקפת, פעילות שמומלץ ורצוי להוסיף לשגרת טיפוח השיער.

איך מאזנים ומנקים את הקרקפת?   

איזון הקרקפת נעוץ במספר גורמים, הוא תלוי במזון שאנו צורכים, לכן הקפידו על תזונה מאוזנת ונטולת מזון מעובד, צריכת פירות וירקות עתירי ויטמינים ומינרלים ושתייה מרובה של מים. חשוב לאמץ פעילות גופנית הידועה בהפחתת לחץ והשריית שלווה. מומלץ להשתמש במוצרי טיפוח ועיצוב שיער איכותיים המועשרים בשמנים טבעיים, ללא פראבנים או מלחים. איזון הקרקפת מושפע גם מהסביבה, רצוי שתהיה כמה שיותר נקייה וטבעית, וכך גם מהאיזון המנטלי והנפשי, לכן כדאי לאמץ הרגלים מרגיעים כמו מדיטציה, עיסוי, או כל פעילות פנאי כמו האזנה למוסיקה או אפילו אמבטיה ריחנית. חפיפות יתר, רגישות למוצרי טיפוח מסוימים, סירוק יתר וגם פעילות הורמונלית מוגברת, כל אלו מפרים את האיזון בגופנו בכלל ובקרקפת שלנו בפרט. 

אילו מוצרי טיפוח תורמים לאיזון קרקפת שומנית או קרקפת יבשה? 

אחד מהמוצרים משני החיים המסייעים לאיזון קרקפת שומנית מסדרת הדיטוקס של אמיקה הוא שמן ניקוי לקרקפת reset.

השמן מנקה בעדינות את הקרקפת, הוא נועד לשימוש לפני חפיפת השיער, מסלק רעלים, ממריץ זרימת דם בקרקפת ומחדיר חמצן ולחות לעומק הקרקפת, ובכך מסייע לשמור על קרקפת בריאה ומאוזנת.

דיטוקס לשיער
צילום: bararbel

הפורמולה של שמן reset בעלת טכנולוגיה המושכת את הלכלוך מהקרקפת בדומה למגנט ומסלקת אותו, וכך מסירה הצטברות של שאריות תכשירי עיצוב וטיפוח בהם את משתמשת, זאת מבלי לפגוע בשמנים האתריים של העור.
הפורמולה מכילה פילינג חימר ורוד ופחם עץ אשר סופגים רעלים, לכלוך וחומרים מזהמים מהשיער ומהקרקפת. היא מכילה מנתול לוקטייט, מנתול ומנתול גליצרין אצטל הפועלים יחד כדי להמריץ, לרענן ולעורר את הקרקפת באמצעות תחושת קרירות, רעננות ועקצוץ קל. תמצית של פרח “כובע הנזיר” פועלת יחד עם עוד שבע תמציות צמחים מספקת ויטמינים, נוגדי חמצון ומעודדת זרימת חמצן לקבלת קרקפת בריאה ומאוזנת. שמן החמנייה מפרק לכלוך חזק המומס בשמן, בעוד ששמן האובליפיחה מחזיר לקרקפת את נוגדי החמצון והלחות נחוצים לה.

שמן הניקוי העמוק מתאים לכל סוגי השיער, לשיער שומני, שיער יבש או רגיל, והוא נטול סולפטים, פראבנים וללא ניסויים על בעלי חיים.

Reset שמן ניקוי לקרקפת

ביי ביי קרקפת יבשה 

חשוב לשים לב כי השימוש בשמן הניקוי הוא "פרה-שמפו" על שיער יבש, לפני החפיפה.
עם השימוש בשמן הניקוי לקרקפת, התוצאות לא יאחרו להגיע, הנה מה שחשבו על המוצר משתמשות בארץ ובעולם: 

"כל כך נקי. השיער שלי שומני בטירוף אבל המוצר הזה מאפס אותו כך שאהיה יכולה לעבור יומיים שלמים בלי לחפוף אותו, מה שבחיים לא יכולתי לחלום עליו אפילו. מאוהבת בו". מספרת גרייס, ואילו לינדזי מספרת שהמוצר ממש שינה את חייה "המוצר הזה שינה את חיי. שימוש אחד והקרקפת כבר הייתה נקייה בטירוף. השמפו שלי הקציף יותר בקלות, השיער שלי הרגיש נקי ובריא מתמיד והיה נראה מעולה אחרי שעיצבתי אותו. אני מספרת עליו לכולם (על כל מוצרי אמיקה, האמת), וכבר גרמתי למספר חברים וקרובי משפחה לנסות אותו".

"מוצר חובה, במיוחד למי שמשתמש הרבה בשמפו יבש או מוצרי עיצוב אחרים באופן קבוע. המוצר הכי טוב אי פעם ללא ספק!" אנה שיתפה אותנו גם היא בתחושה שלאחר שימוש במוצר "אם אתם מתלבטים, תזמינו אותו. כל כך טוב! ממש עושה לי דיטוקס לשיער, מרענן את הקרקפת אפילו בימים הכי גרועים שלה. עזר לי גם עם קשקשים ופצעונים בקרקפת. ממש ממליצה!"   

דיטוקס ניקוי לשיער אמיקה

"אתם חייבים את זה! תמיד עשיתי חפיפה כפולה ולא הרגשתי שזה עובד עם שמפו לבד" מספרת מייגן שסובלת משמנוניות שיער וניסתה את השמן "אני מנקה את הפנים פעמיים כדי להיפתר מהשומניות והמוצר הזה עושה אותו דבר – פשוט לקרקפת! קל מאוד לשימוש", ואילו רוזה שסובלת דווקא מיובש מספרת שהמוצר ממש עזר לקרקפת שלה לשוב לחיים והיא פשוט אמרה ביי ביי לקרקפת היבשה. מיכאלה סבלה מקילופי עור בקרקפת באמצע שנות השלושים "הקרקפת שלי הייתה יבשה, מגרדת ומתקלפת" היא מסבירה "שום דבר לא עזר! ניסיתי את המוצר הזה והוא פתר את הבעיה תוך שבועות בודדים".

קליק לכל סדרת הדיטוקס והניקוי>>

סדרת הדיטוקס והניקוי של אמיקה