3 הרגלים חשובים לשגרת טיפול משקמת לשיער

כולנו חולמות על שיער גולש, בוהק ומשיי למגע. עם זאת, חלומות לחוד ומציאות לחוד – טיפולי שיער כמו צביעה, החלקה ושימוש במוצרי עיצוב לא מתאימים גורמים לשיער להיראות יבש מאוד, שרוף, גס ומחוספס למגע. כמו כן ישנן סיבות הקשורות לאורח חיים: חשיפה לשמש חזקה, מחסור בשינה, תזונה לקויה ומחסור בוויטמינים. החדשות הטובות הן ששגרת טיפוח שיער עקבית יכולה לשפר את המצב באופן ניכר!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rosie HW (@rosiehw) on

אז איך מתמודדים עם שיער יבש מאוד או פגום?

כדאי להתחיל בשגרת טיפול משקמת לשיער ללא טיפולים כימיים. השיער חלש מכדי להתמודד עם טיפולים כאלו כרגע ויש לחזק אותו. ההחלקה, הצביעה וההבהרה יחכו לימים חזקים יותר! במצבי יובש קיצוני רצוי שלא לחפוף את השיער בכל יום, בכדי לתת אפשרת לקרקפת לייצר שומן טבעי. סוג שיער שאינו עטוף בשומן טבעי שמייצרת הקרקפת הוא יבש, מפוצל, שברירי, מחוספס ונטול ברק טבעי. מומלץ להשתמש ב-שמפו ללא סולפטים המתאים במיוחד לשיער יבש, המועשר בשמן אובליפיחה שמעשיר את השיער ומזין אותו בניחוח נפלא. במידה ואת מאלו החופפות את השיער אפילו רק בשביל הרענון גם אם הוא נקי, השתמשי במקום שמפו וקונדישינר במוצר החדשני שלנו – נייס קרים הפועל כקונדישינר מנקה – קרם עדין שמנקה את השיער בעדינות ומועשר אף הוא בשמן אובליפיחה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by אמיקה ישראל (@amika_il) on


כמו כן, פנקי את השיער בטיפול משקם אחת לשבוע – לאחר החפיפה, טפטפי מספר טיפול של שמן טיפולי מזין לתוך מסיכת אמיקה המועדפת עלייך, התעלפי מהריח, ואז יש למרוח את המסיכה על השיער ולעטוף את השיער כשעליו המסכה במגבת חמה או בכובע אמבטיה. מעבר לפינוק בסגנון ספא ביתי, החום "פותח" את תאי השערה כך שחומרי ההזנה יחדרו עמוק יותר. השאירי את המסכה כ-30 דקות בערך. השילוב של רכיבי המסיכה – הויטמינים, אומגה 6 ואומגה 7, שמן אובליפיחה וחמאת שיאה אפריקאית פועלים להרגעת הקרקפת, הענקת לחות והזנה מקסימלית ושיקום השיער. הפורמולה מספקת ריכוך ומגע משי לשיער וסוגרת קצוות מפוצלים, חשמל סטטי ומעניקה גמישות וברק לשיער והגנה יומיומית מנזקי הסביבה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by אמיקה ישראל (@amika_il) on

לאחר שטיפת השיער מהמסיכה וייבושו במגבת, תמיד מומלץ לרסס את פריימר הקוסם. הפריימר מסייע בהתרת קשרים בקלות מבלי לשבור את השיער, מזין את השיער ואף מגן מפני חום לפני ייבוש עם פן. כמו כל מוצרי אמיקה, גם הפריימר מועשר בשמן אובליפיחה העשיר ברכיבים חיוניים וידוע בתכונותיו המשקמות, המרפאות והמגנות על השיער ועל העור. השמן מציע טיפול עמוק, הגנה בפני חום ושיקום השיער, נספג בקלות ובמהירות מבלי להותיר תחושה כבדה או שומנית ומבלי לפגוע בנפח וחיוניות השיער. מותיר תחושה נעימה וניחוח נפלא.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by אמיקה ישראל (@amika_il) on


התמדה בשגרת הטיפוח הטיפולית היא קריטית, ותוך מספר שבועות תרגישי כי השיער פחות יבש, רך למגע, בוהק ונעים יותר!