איך לשקם שיער שרוף?

כולנו היינו שם. חמצון שלא צלח, טיפולים כימיים כמו החלקות, צביעות שונות ומשונות – שהתבטאו בשיער שרוף, יבש, חסר חיים, מפוצל ולא בריא. אז כיצד ניתן לשקם שיער שרוף? באמצעות מוצרי טיפוח טיפוליים המיועדים במיוחד למטרה זו!

הטיפוח מתחיל בשמפו מותאם לשיער שרוף – שמפו silk repair בפורמולה מיוחדת ללא סולפטים, המועשרת גם באובליפיחה משקמת וגם בפרוטאין משי במיוחד על מנת לטפל בשיער שרוף ומיובש.

לאחר החפיפה, ההרגל העיקרי שצריכה לאמץ כל בעלת שיער שרוף הוא שימוש במסכה משקמת אינטנסיבית. מסכת the kure מועשרת בשמן האובליפיחה שמקורו בפרי הגדל ומשגשג באקלים סיבירי ולכן בעל תכונות משקמות ומבריאות. המסכה מסייעת לסגירת קצוות מפוצלים ומתאימה לשיער יבש מאוד, פגום או כזה שעבר טיפולים אגרסיביים. ממש קסם בצנצנת.

אם מדברים על קסמים, חובה להזכיר את פריימר “הקוסם” the wizard, תרסיס בעל פורמולה קלילה המסייעת בהתרת קשרים בקלות, בקיצור זמן ייבוש השיער ובהזנת השיער מפני נזקי היומיום. הפריימר יותיר את שיערך חלק, רך ומלא ברק, ויסייע לשיקום שיער שרוף ופגום. ההגנה של הפריימר תשמור על השיער מפני החום והוא ייראה מטופח ולא שרוף לאורך זמן.

בנוסף, תשמחי להכיר את השמן הטיפולי glass action כחיזוק לחותי ללא שטיפה. זהו נוק אאוט אמיתי לשיער שרוף – השמן עשיר במינרלים, חומצות שומן וויטמינים חיוניים כגון 6 ,3 ו 9 ואומגה 7 המסייעים בשמירה על שיער חזק ובריא. הוא מספק טיפול עמוק ושיקום לשיער מבלי להותיר תחושה כבדה או שומנית ומבלי לפגוע בנפח וחיוניות השיער.

לפני סיום, חשוב לציין כי גם השמש והקרינה עלולות לשרוף את השיער, וממש כמו שאנחנו מקפידות על מסנן הגנה לעור חשוב להקפיד על הגנה לשיער! ספריי המגן the shield מכיל מסנני קרינה העוזרים להימנע ממראה שיער שרוף, בנוסף לכך הוא גם מגן על השיער מפני חדירה של לחות ומזהמים שונים, כך שזהו הרגל שמאוד כדאי לאמץ בשגרת טיפוח השיער לפני כל יציאה לשמש. הפורמולה של ספריי המגן מופעלת בחום – מייבש שיער, מחליק או מסלסל.

שיהיה לך Good Hair Day