איך לשקם שיער יבש?

כולנו חולמות על שיער גולש, בוהק ומשי למגע. עם זאת, חלומות לחוד ומציאות לחוד – טיפולי שיער כמו צביעה, החלקה, שימוש במכשירי עיצוב חמים ללא הקפדה על הגנה מחום או שימוש במוצרי עיצוב לא מתאימים גורמים לשיער להיראות יבש מאוד, שרוף, גס ומחוספס למגע. כמו כן ישנן סיבות הקשורות לאורח חיים: חשיפה לשמש חזקה, מחסור בשינה, תזונה לקויה ומחסור בוויטמינים.
החדשות הטובות הן שניתן לשקם את השיער על ידי הקפדה על שגרת טיפוח מותאמת לשיער יבש מאוד. אז איך משקמים את השיער?

View this post on Instagram

A post shared by אמיקה ישראל (@amika_il) on


סדרת the kure החדשנית מיועדת לשיער פגום, יבש מאוד ושרוף. הכוכבת של הסדרה היא מסכת the kure – מסכה משקמת לשיער יבש מאוד. מדובר במסכת הזנה טיפולית לשיער, המספקת ריכוך, גמישות ומגע משי לשיער וסוגרת קצוות מפוצלים. המסכה מיועדת לבעלות שיער עבה\מתולתל, יבש מאוד, שרוף, מרדן, צבוע ופגום. מה שהופך אותה למושלמת לבעלות שיער יבש מאוד היא פורמולה מרוכזת, חדשנית ועשירה המשלבת בתוכה אומגה 6 ואומגה 7, שמן אובליפיחה וחמאת שיאה אפריקאית.

View this post on Instagram

A post shared by amika (@amika) on

מעבר להקפדה על שימוש במסכת הזנה טיפולית, חשוב להקפיד על שימוש בשמפו לשיער יבש מאוד וגם על מרכך לשיער יבש. השמפו והמרכך מסדרת the kure מטפלים בשיער פגום ויבש בזכות הפורמולה המרוכזת המשלבת אף היא את דובדבן האובליפיחה, יחד עם קראטין וחלבוני חיטה – לשיפור דרמתי בגמישות ולמניעת שבירת השיער, תוך הוספת לחות מוגברת המשחזרת רכות וברק. קראטין שעבר הידרוליזה הוא קראטין שפורק לחלקים קטנים המסוגל לחדור לאזורים נקבוביים, לשקם, לשחזר לחות, גמישות, זוהר ורכות. חלבון חיטה שעבר הידרוליזה, המופק מחיטה מלאה, מגביר את יכולת השיער לשמר לחות. שיער פגום ועייף הופך לשיער זוהר ומבריק שנוח לטפל בו.

View this post on Instagram

A post shared by amika (@amika) on

הפורמולה של שמפו the kure מכילה תוספת של שמן אבוקדו משמש להזנה והחלקה ממרכיבים מזינים חיוניים כגון חלבון, ויטמין A, D, E, B6, חומצות אמינו, חומצה פולית ומינרלים. חשוב לציין כי השמפו מתאים גם לטיפול בקרקפת יבשה, ולא רק בשיער יבש.

מרכך the kure המלווה אותו מועשר בחמאת שיאה, אשר מלאה בויטמינים ומינרלים ומכילה חמש חומצות שומן עיקריות. חמאת השיאה מצפה את השיערה וחודרת אל תוכה וכך מעניקה לה רכות והגנה מבלי להכביד עליה. השיער הפגום מתחדש והופך לשיער חי, חלק ורך. הפורמולות של השמפו והמרכך עוטפת את השיער בקצף מפנק וקרמי הנשטף בקלות. כמו כן חומציות בערכי pH של 3.5-5.5 מבטיחה שיער השומר על צבע אחיד ולא דהוי.

View this post on Instagram

A post shared by amika (@amika) on

לאימוץ שגרת טיפוח מושלמת לשיער יבש מאוד, פגום וחסר חיים מומלץ להשתמש בשמפו ומרכך the kure ולשלב פעם בשבוע את המסכה כטיפול אינטנסיבי, במקום המרכך. כל מוצרי הסדרה הינם ללא פראבנים, ללא סולפטים ואינם מנוסים על בעלי חיים.

בעלות שיער יבש מאוד ופגום? סידרנו לכן במיוחד את קיט the kure, המכיל את שלושת מוצרי הסדרה, במחיר משתלם שיאפשר לכן לטפל ולשקם את השיער בקלות!

מעוניינות לקרוא עוד על המוצרים? בואו להציץ בסדרת השיקום שלנו!

שיהיה לכן Good Hair Day