תמיד חלמתי על שיער מלא וקופצני כמו של פארה פוסט, ככה השגתי את זה תמיד חלמתי על שיער מלא וקופצני כמו של פארה פוסט, ככה השגתי את זה

תמיד חלמתי על שיער מלא וקופצני כמו של פארה פוסט, ככה השגתי את זה

באילו מוצרים כדאי להשתמש כדי ליצור מראה שיער מלא ואוורירי? מה מעודד את צמיחת השיער? והכל על הסרום הטיפולי החדש לעיבוי השיער.

ההתעוררות המחודשת של תרבות שנות ה-70'-80' היא כבר טרנד השולט בכל תחום כמעט, בעולם האופנה, המוסיקה, האיפור, הבידור, וגם בעולם הטיפוח ועיצוב השיער. עולם האופנה חזר בזמן לסוף הסבנטיז-תחילת האייטיז, לתקופת הדיסקו הנוצצת שכללה ג'ינס בגזרה גבוהה, חולצות בטן ותסרוקות מוגזמות.
כוכבי הפופ של ימינו, ביניהם דואה ליפה ו-THE WEEKND, מחזירים את הסאונד האייטיזי לקדמת הבמה. סדרת הקאלט של נטפליקס STRANGER THINGS 'דברים מוזרים' הצליחה לאחרונה להחזיר לראש המצעדים את הדיווה מהאייטיז קייט בוש. שירה של בוש running up that hill שולב בפסקול העונה הרביעית של הסדרה, 37 שנים לאחר הוצאתו.

גם עולם היופי, הטיפוח ועיצוב השיער, נפתח לעוד ועוד סוגי שיער, עיצובים ותסרוקות. אם בעבר היה אידאל שיער אחד, היום יש מגוון. אחד הבולטים הוא מראה שיער מלא גלי וקופצני המזוהה גם הוא בעיקר מימי הסבנטיז והאייטיז. סגנון שיער מלא הוא כבר לא נחלתן הבלעדית של מי שמעצבת שיער במספרה, אלא של כולם, בכל יום.

למה כולן רוצות 'שיער פארה פוסט'?

אחד האלמנטים הבולטים מהתקופה הוא מראה שיער שופע, סטייל פארה פוסט האגדית. פארה פוסט, הלא היא ג'יל מונרו מסדרת הטלויזיה "המלאכיות של צ'ארלי", היא אייקון האופנה האמריקאי האולטימטיבי של אותן שנים. פוסט, שחקנית מפורסמת שלמעשה הגדירה את העשור. הפוסטר המפורסם שלה כשהיא בבגד-ים אדום מכר יותר מ-5 מיליון עותקים! להאשטאג #farrahfawcetthair יש מעל 18,000 העלאות לאינסטגרם ושלל סרטוני טיקטוק. תמונות מקמפיינים וממגזינים בהם כיכבה מהווים השראה וזוכים לאינספור שיחזורים והומאז'ים. המונח "תסרוקת פארה פוסט" הפך למותג וסגנון השיער המפואר שלה הוא עד היום מושא להערצה, סימן לשפע, תעוזה וחיוניות.

המאפיין הבולט של הסגנון טמון בנפח ובתלתלים גדולים ופלרטטנים שממסגרים את הפנים. חלק גדול מהקסם של תסרוקת פארה פוסט הוא התנועה של השיער, והיכולת לזרום ולקפץ בחופשיות. המקורות של בייביליס, ביץ' וויבס (גלי-ים), ושיער גלי מוברש, התסרוקות הפופולריות של ימינו, הם מאותה תקופה. בעבר היו עושים רולים או כל מיני מניפולציות כדי להחזיק את השיער קופצני. לעומת זאת היום ניתן לתחזק שיער מלא ואוורירי באופן קבוע, ללא מספרות, בבית ובקלות, כן, גם אם יש לך שיער דק ודליל.

באילו מוצרים כדאי להשתמש כדי ליצור מראה שיער מלא ואוורירי?

שיער מלא, אוורירי וחיוני זה כבר לא חלום רחוק, אלא מראה שיער בר-השגה. זאת הודות למוצרי שיער שמטרתם היא עיבוי, מילוי, הרמה ואחיזה של השיער. מוצרי סדרת הנפח של אמיקה נועדו בדיוק לשם כך. בין המוצרים, שמפו ומרכך, כך גם ספריי נפח לשיער, סרום לשיער דליל.
הפורמולה של מוצרי הנפח מעבה ובונה את השערה, מכניסה אווריריות ומעניקה לשיער מראה מלא יותר. בנוסף, היא מנטרלת פריזיות ועדיין שומרת על לחות הקרקפת והשיער. המוצרים יתאימו לשיער דק ודליל, לשיער שומני ולשיער אחרי החלקה.
המוצר האחרון שנוסף לסדרה הוא הדבר-הבא, המוצר המדובר של התקופה, סרום לשיער דק שהינו סרום טיפולי לעיבוי והצמחת השיער.

נעים להכיר: סרום לעיבוי השיער לטיפול יומיומי 3D

משיער דליל ושטוח לשיער עבה בריא ומלא. שיגרת טיפוח שיער טובה לעולם אינה מושלמת ללא חיזוק הבסיס – כאן נכנס לתמונה החבר החדש בסדרת הנפח. הכירי את סרום לעיבוי השיער לטיפול יומיומי 3D!
סרום לשיער דק ודליל המכיל Redensyl ™* וחלבונים ממקור אורז וצמחים. הסרום נועד לטיפול קרקפת יומי שיעצים את מראה השיער שלך. כמו כן, הוא יוצר מראה שיער עבה, צפוף, בריא יותר במראה חלומי. בנוסף, המרקם הקליל שלו הופך אותו לצעד הראשון האידיאלי בכל שגרת טיפוח שיער שמטרתה להשיג נפח.

סרום נפח לשיער

בסרום מגוון מרכיבים ייחודיים שהופכים אותו למדהים!
העיקרי שבהם, Redensyl™*, הוא פטנט ייחודי של תערובת רכיבים מבוססת צמחים המהווה בסיס בריא לצמיחת השיער ולעיבוי השיער.
הוא מכיל חלבון אורז וחלבון צמחי המועשרים במים ומשפרים את נפח השיער, מייעלים את הטיפול בשיער ומספקים עובי וברק טבעי. לצד אלו, החלבון הצמחי מורכב ממולקולות זעירות המעבות, מעניקות נפח, ומקלות על עיצוב השיער.

ספריי נפח לשיער

מה מעודד את צמיחת השיער?

המוצרים מסדרת הנפח של אמיקה פותחו ויוצרו כדי לתת מענה לשיער דק ודליל. הם יתאימו גם לשיער שנוטה ליפול בעקבות נשירת-שיער או בעקבות שימוש בכימיקלים כמו צבע והחלקות. אך המוצרים מתאימים גם למי שרוצה להכניס בוסט של נפח ונוכחות לבעלי שיער טבעי.

סרום לשיער דק

הפורמולה של מוצרי 3D מועשרת בתמצית עץ הארזית בשילוב עם מרכיב קוסמטי פעיל שמעודד את צמיחת השיער. הפורמולה כוללת תערובת של 6 תמציות ושמנים עשירים בויטמינים ובחומצות. בנוסף, היא ממריצה את זקיקי השיער ותורמות לבריאות השיער והקרקפת. הכי חשוב, הפורמולה מעניקה לשיער שידרה וגוף, הוא נראה מלא, דומיננטי ושופע.

המוצרים בסדרת 3D אינם מכילים סולפטים, רכיבים שמקורם בגלוטן, שמנים מינרליים, פראבנים, צבעים מלאכותיים, פתלאטים, או רכיבים מן החי. הם מתאימים במיוחד לשיער דק, שטוח, דליל, ונהדרים לשיער שומני ושיער אחרי החלקה.

*trademark of Givaudan