שגרת טיפוח לקיץ: המלצות למוצרי חובה מבלוגריות הטיפוח המובילות שגרת טיפוח לקיץ: המלצות למוצרי חובה מבלוגריות הטיפוח המובילות

שגרת טיפוח לקיץ: המלצות למוצרי חובה מבלוגריות הטיפוח המובילות

מדוע חשוב להתאים את שגרת הטיפוח שלנו לקיץ?  ועל אילו מוצרי טיפוח ממליצות בלוגריות הטיפוח המובילות? 

שגרת טיפוח בקיץ 

התאמת שגרת טיפוח השיער והקרקפת לקיץ היא בגדר חובה. האקלים המשתנה באופן די קיצוני בין עונת החורף לעונת הקיץ דורש התאמות. בקיץ, חשוב להתאים את שגרת הטיפוח שלנו בהתאם למזג האוויר ולפעילות הפנאי והבילוי שמשתנים אף הם, ובהתאם להעדפה האישית שלנו.  

בקיץ אנו חשופות בעיקר לנזקי השמש וקרינת UV, אנו חשופות יותר לכלור ולמלח-ים, כל אלו מזיקים לשיער, לקרקפת וכמובן גם לעור הגוף והפנים, לכן חשוב לאמץ מוצרי טיפוח שיעזרו לנו לעבור את הקיץ במקסימום הגנה ושמירה מפני נזקי הקיץ.  

לרגל חגיגת הקיץ ביקשנו מהבלוגריות ויוצרות התוכן המובילות בתחום הטיפוח המלצה למוצרי חובה לקיץ מעולם האיפור והטיפוח וגילינו במה, ומה מבחינתן חובה לאמץ העונה. 

"נושמת טיפוח". מנהלת קבוצת הפייסבוק "נושמות טיפוח- קהילת טיפוח, איפור, שיער"

באיזה מוצר טיפוח לקיץ התאהבת לאחרונה? 

סרום מדכא מלנין להבהרת כתמים ️Reviva Labs, Dark Spot Brightening Serum. 

במה מדובר? 

סרום להבהרת כתמים – מדכא מלנין מעולה, אפקטיבי וזמין,  במחיר סביר מאד.  יכול להיות תחליף למדכאי המלנין היקרים שנמכרים אצל הקוסמטיקאיות. 

השילוב של כל כך הרבה מרכיבי הבהרה במוצר יחיד הוא יחודי מאד, ותוקף את בעית הפיגמנטציה מכל הכיוונים. מכיל מעכבי מלנין, מבהירים, וגם פילינג קליל.   

בין המרכיבים: ניאצינמייד 5%, חומצה גליקולית 1%, חומצה קוג'ית 1%, ארבוטין 1%, שורש ליקוריש, רזרבטול, ויטמין C ומרכיבים נוספים מעכבי מלנין ונוגדי חמצון. 

אריזה: בקבוק משאבה, מרקם ג'ל שקוף. 

איך את נוהגת להשתמש בו? 

למרוח באזורים של פיגמנטציה. 

אחרי ניקוי כפול. אפשר אחרי סרום AHA אבל לא רצוי אחרי רטינול. 

אחרי שנספג, אפשר למרוח מעליו קרם לחות. 

איפה ניתן להשיג אותו?  

il.iherb.com

Beauty in between

בלוגרית ומנהלת קבוצת הפייסבוק "האתר הפולני וכל מה שחם ברשת"

באיזה מוצר טיפוח לקיץ התאהבת לאחרונה? 

שום שגרת טיפוח אינה שלמה ללא הכנה ראויה של העור ולכן במקום להמליץ על מוצר אחד, אפרגן לצמד מוצרים המשלימים זה את זה, באלם להסרת איפור וסבון פנים מבית יאנה פרוביז. 

למה את ממליצה עליו? 

ניקוי פנים כהלכתו חשוב גם אם אינכן מתאפרות כלל וגם אם אינכן נמנות על חסידות הטיפוח; עורנו במהלך היום מהווה מגנט לשלל מזהמים כגון פיח, לכלוך, הפרשות סבום וכו'. לפיכך, ניקוי אפקטיבי שאינו חוטא באגרסיביות הוא לא פחות מהכרחי, על אחת כמה וכמה אם אתן מקפידות על השימוש במקדם הגנה ובטח אם אתן מתאפרות. 

שני מוצרי הניקוי הללו מהווים את המכנה המשותף הגדול ביותר עבור פלח נכבד מהאוכלוסייה והם מתכתבים עם שיטת הניקוי הכפול; הסרת האיפור והלכלוך באמצעות פאזה שומנית והשלמת הניקוי באמצעות תרחיץ פנים. גם אם לא תמשיכו לטפח את עורכן לאחר ניקויו באמצעות קרמים למיניהם, תוכלו להרגיש שלמות עם עורכן ולהיות סמוכות ובטוחות שהקפדתן לשמור עליו נקי ממזהמים ובריא. 

הן הבאלם והן סבון פנים ניטרליים בהרכבם ומתאימים לאלו המשתמשות בחומצות או חומרים פעילים במוצרי הטיפוח השונים שלהן (סרומים, קרמים וכו') מבלי לחשוש מהתנגשות רכיבים. כמו כן, הבאלם והסבון מתאימים לכל סוג עור באשר הוא, מנקים אותו היטב מבלי לייבשו וחלילה לפגוע בשכבת ההגנה הטבעית שלו. 

איך את נוהגת להשתמש בו? 

יש ליטול מעט מהבאלם, להמיסו קלות באמצעות האצבעות לכדי נוזל שמנוני ולעסות על עור פנים יבש ואזור העיניים בעודן עצומות, בתנועות סיבוביות עדינות. בתום השימוש, יש להקפיד על שטיפה יסודית של הפנים במים חמימים ולייבש את העור בטפיחות קלות. 

לאחר מכן יש להרטיב קלות את העור ולהניח מעט מהסבון הקצפי על הפנים והצוואר ולעסותו בתנועות סיבוביות. בתום הניקוי יש לשטוף את העור היטב עד הסרתו המלאה. 

איפה ניתן להשיג אותו? 

המוצרים זמינים לרכישה באתר הרשמי yanaproviz.com באתר guilty.co.il , באתרdealcosmetics.co.il ובסניפים נבחרים של רשת  Be  

טל מאור זינגרמן, יוצרת תוכן. מנהלת קהילת ׳אמהות בסטייל׳

באיזה מוצר טיפוח לקיץ התאהבת לאחרונה? 

שני מוצרים שעובדים יחד למראה קיצי וקליל תוך דקה: 

סומק קרם רב שימושי – Pot Rouge for lips and cheeks של בובי בראון 

היילייטר נוזלי – Lux drops של make you  

למה את ממליצה עליהם? 

סומק קרם הוא אחד המוצרים הכי ידידותיים וסלחניים לקיץ המיוזע, הוא משתלב מעולה עם קרם SPF שנותן מראה גלואי ויחד איתו מעניק מראה קליל ולא עמוס. 

 אני משתמשת בו גם על הלחיים, גם על העפעפיים כצללית עדינה וגם על השפתיים. 

אני מאוד אוהבת מוצרים רב שימושיים, זה גם יוצר מראה מאוד אחיד וגם לא גוזל הרבה זמן, כי אנחנו האמהות בסטייל, מאוד מאוד עמוסות ואין לנו זמן מיותר לבזבז 😉 

היילייטר נוזלי הוא אחד המוצרים האהובים עליי וה- Lux drops עדין ומושלם, משתלב נהדר עם כל מה שיש מתחתיו ויחד עם הסומק ה- Pot Rouge והעור נראה מאוד טבעי וזוהר – מראה מייק אפ נו מייקאפ מושלם. 

איך את נוהגת להשתמש בהם? 
את הסומק קרם אני מניחה אחרי קונסילר ומטשטשת יחד למראה הרמוני, על האצבע אני מניחה בטפיחה עדינה על העפעפיים ובסוף על השפתיים. 
היילייטר נוזלי- אני מטפטפת 2-3 טיפות על גב כף היד, לוקחת את החומר עם מברשת עדינה ומניחה בטפיחות עדינות בקו הלחיים, בקצה האף, קשת הקופידון מעל השפתיים ובכל מקום שזקוק לאקסטרה הארה.  

איפה ניתן להשיג? 

סומק קרם באתר בובי בראון, הייליטר נוזלי באתר אוגלואו.


אבחני את שיערך והתאימי שגרת טיפוח שיער לקיץ בקליק >>>


מארז חגיגת קיץ

מארז חגיגת קיץ במחיר מיוחד עם כל מה שאת צריכה להגנה, הזנה, טיפול וטיפוח השיער בימים הלוהטים
קליק לפרטים >>>