במהלך החודשים יולי-אוגוסט החלטנו לצאת בקמפיין מיוחד להאדרת הקול הנשי ברשתות החברתיות שזכה להאשטאג #אמיקה_הקול_הנשי
אנחנו באמיקה מאמינים מאוד בעוצמה נשית, התפתחות אישית ובקול הנשי, ומתחילת הדרך תמכנו בנשים שרצו להביע את עצמן באמצעות המדיה – אם אלו מובילות דעה ברשת כגון בלוגריות, יוטיובריות ויוצרות התכנים במדיות החברתיות וגם אמניות שיער ואיפור, ספורטאיות ונשים בעלות כישורים שונים בתחומים נרחבים.
במהלך השבועות האחרונים נשים רבות וביניהן מובילות דעה מוכרות ברשת לקחו חלק בפרוייקט ע"י פרסום תמונת מוצר הדגל שלנו – שמפו יבש במהדורה מוגבלת המכיל האשטאג ובו מסרים מעצימים. כל אחת סיפרה בפוסט אישי משלה כיצד הרשת גרמה לה לבטא את עצמה ושיפרה אתת בטחונה העצמי.
אנחנו עדים לנשים רבות שהקריירה שלהן החלה לשגשג ורמת החיים שלהן השתפרה בזכות הרשת ואמונה בעצמן ולכן הפרוייקט נחל הצלחה גדולה מבחינתנו מכיוון שזכינו לביטויים רבים נוספים של עוצמה נשית, צמיחה אישית ועידודם של נשים נוספות להצטרף.
אמיקה שמשמעות השם שלה הוא "חברה" בשפה הלטינית חרטה על דגלה להיות "החברה הכי טובה של האישה". כחלק מהחזון שלנו אנחנו מתכוונים להמשיך ולהעביר גם בעתיד מסרים של קבלה עצמית ולגרום לכל הנשים להביט בראי ולאהוב את מה שהן רואות, לשדר בטחון ולהשמיע את קולן.
דוגמאות של חלק מהשיתופים ברשת:
אשלי וקסמן בקשי – יוטיוברית ומובילת דעת קהל ברשת
קטי ריבקין – מתעמלת אמנותית המייצגת את ישראל באולימפיאדה